Gå til innhold

Kutyme begravelse


 cilie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nicklusheletida
Akkurat nå, cilie skrev:

Knelangt skjørt og bare bein i sandaler innafor? 

 

Ja, det er innafor i denne varmen. Kondolerer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Ja, det er innafor i denne varmen. Kondolerer. 

Takk!  — «Livets gang.»

Skulle gjerne hatt på meg en lys bluse og.🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
6 minutter siden, cilie skrev:

Takk!  — «Livets gang.»

Skulle gjerne hatt på meg en lys bluse og.🤔 

Det tror jeg også går fint, så lenge du ser tekkelig ut :) Det er vel ikke slik lenger at man må ha sort i begravelser ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, cilie skrev:

Takk!  — «Livets gang.»

Skulle gjerne hatt på meg en lys bluse og.🤔 

Jeg ville nok ikke gått med en typisk sommerbluse nei. Ikke at man MÅ ha sort, men litt dempet kan man jo holde fargene synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Det tror jeg også går fint, så lenge du ser tekkelig ut :) Det er vel ikke slik lenger at man må ha sort i begravelser ?

Ja, det er tekkelig. Jeg trodde heller ikke det. Mulig jeg tar en blazer utenfor i kirken og tar av i etterlaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Lillemus skrev:

Jeg ville nok ikke gått med en typisk sommerbluse nei. Ikke at man MÅ ha sort, men litt dempet kan man jo holde fargene synes jeg.

Den er veldig søt og pen og m en dempet lys farge og sort detalj. Men mulig jeg bare vil tenke på det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
5 minutter siden, cilie skrev:

Den er veldig søt og pen og m en dempet lys farge og sort detalj. Men mulig jeg bare vil tenke på det....

Så lenge du ikke kommer med noe fargesprakende, er det helt grei. Hvitt er nøytralt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Så lenge du ikke kommer med noe fargesprakende, er det helt grei. Hvitt er nøytralt. 

Den er pudderrosa-ish og veldig fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer!

Enig i at du kan ha knelangt skjørt og sandaler. Og vedr svart: I brosjyren som vi fikk fra begravelsesbyrået i forbindelse med en svigerfars død tidligere i år sto det at det ikke lenger er et "krav" å gå sortkledd. Men det er naturlig at man er 'dempet' i påkledning, ikke fargesprakende mønster, ikke dype utringninger og korte skjørt. Den blusen du beskriver høres helt OK ut i mine ører. (og øyne!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.6.2018 den 12.46, Lillemus skrev:

Jeg ville nok ikke gått med en typisk sommerbluse nei. Ikke at man MÅ ha sort, men litt dempet kan man jo holde fargene synes jeg.

Uff, nå har jeg ikke noe å ha på meg🙈 Har ingenting som egner seg jeg nå. Enten er det for trangt, transparent, utringet, vinterlig osv... Og nå tenker jeg og at den søte, pyntede sommerblusen er for lys😵 Med blazer over ligner jeg kirketjeneren😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, cilie skrev:

Uff, nå har jeg ikke noe å ha på meg🙈 Har ingenting som egner seg jeg nå. Enten er det for trangt, transparent, utringet, vinterlig osv... Og nå tenker jeg og at den søte, pyntede sommerblusen er for lys😵 Med blazer over ligner jeg kirketjeneren😬

Uff da - nå må jeg nesten le litt. :) Neida, ta på deg den lyse blusen og ha blazeren over du! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Lillemus skrev:

Uff da - nå må jeg nesten le litt. :) Neida, ta på deg den lyse blusen og ha blazeren over du! :) 

Det var virkelig ikke fint men... Vurderer søt singlet m svart cardigan, men da blir det kanskje litt mye utringning... At jeg ikke sjekket dette før🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
11 minutter siden, cilie skrev:

Det var virkelig ikke fint men... Vurderer søt singlet m svart cardigan, men da blir det kanskje litt mye utringning... At jeg ikke sjekket dette før🤨

Jeg må nesten le litt jeg også. :) Stol på egen vurdering. Jeg er sikker på at du er fullt i stand til å vurdere dette selv. 

Søt singlet med cardigan går nok helt fint, så lenge puppene ikke faller utenfor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, cilie skrev:

Det var virkelig ikke fint men... Vurderer søt singlet m svart cardigan, men da blir det kanskje litt mye utringning... At jeg ikke sjekket dette før🤨

Så lenge du ikke flasher halve puppen så går det helt sikkert fint. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, cilie skrev:

Det var virkelig ikke fint men... Vurderer søt singlet m svart cardigan, men da blir det kanskje litt mye utringning... At jeg ikke sjekket dette før🤨

Hvis du synes det blir for åpent, kan du kanskje finne en annen enkel topp du kan ha under svart cardigan? Det gjør ingenting om den er hvit / lys, så lenge den ikke er fargesprakende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere! 

Det blir sort tynn cardigan m hvit enkel/søt singlet under. Blir bare bein og bart bryst, så går m halvhøye pumps og evt et tynt silkeskjerf i halsen/enkelt smykke. 

Hilsen Cilie 14 år😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, cilie skrev:

 Blir bare bein og bart bryst, 

 

Synes kanskje ikke du skal gå toppløs i begravelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Xtra skrev:

Synes kanskje ikke du skal gå toppløs i begravelsen.

Nei, men litt utringet gikk greit😉👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...