Gå til innhold

Er dette farlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, de siste tre dagene har jeg blitt plaget av nakkesmerter, sår hals, feber og hodepine. Hodepinen kom først da jeg løp i sola i en 3000m i gymtimen, løp i 20 min. Hodepinen forsvant og jeg forsatte som vanlig. Det var en varm dag. Senere den dagen syklet jeg hjem, det tok 20 min sånn ca. Kom hjem, og på kvelden da jeg satt i sofaen så la jeg merke til hodepinen og nakkesmertene. Jeg tok meg en ibux tablett, hodepinen forsvant. Jeg sov ikke bra den natten, fikk vondt i hodet igjen, og jeg ble varm. Våknet opp kl. 03 og tok en til ibux tablett. sovnet, våknet kl. 08. Neste dag hadde jeg hodepine og feber. føltes ut som om jeg ikke hadde noe slim i halsen for å svelge maten min. Gråt litt av smertene jeg hadde. Jeg la meg i sofaen for å slappe av med en vifte. Jeg måtte spille konsert den dagen. Gråt litt rett før konserten, spilte, og reiste hjem. Feberen min begynte å stige kraftig på kvelden helt til 40 grader, så vi ringte legevakten, hun forslo at vi ikke skulle reise innom legevakten, men heller ta paresetter. Jeg tok to febernedsettene parasetter, og feberen forsvant. Jeg la meg for å sove. Søvnen var ok. Neste dag var jeg forkjølet, vondt i nakken, halsen og hodet, men jeg hadde ikke feber. Spiste frokost, men når jeg prøvde å spise østavind osten smakte den som såpe. Når jeg hoster er jeg redd for å kaste opp, pluss jeg får hodepine av å hoste. Hodepinen min er vond når jeg reiser meg opp eller når jeg gjør brå bevegelser. Hodepinen er pulserene. Hodepinen varer ikke lenge bare noen sekunder (10 sek ca.). Nakken min gjør vondt. For at den ikke skal gjøre vondt må jeg være stiv som en stokk. Jeg har blitt forkjølet. Spyttet mitt er litt rennende.   

Jeg er en jente på 14. Jeg tar tabletter mot akne. Jeg tar vanlig dosering av Ery-max (2 om morgen, 2 om kveld, 250ml per tablett). I tilegg tar jeg også krem om kvelden på kvisene. Kremen heter Epidou 0,1/2,5. neste dag pleier jeg å vaske den av i dursjen. Bivirkningene mine er magesmerter etter tablettene om morningen. 

Er det farlig? Hva er det? Hva må jeg gjøre?

Anonymkode: 20909...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...