Gå til innhold

Syn og skjeve hornhinner


Ingvildjenta

Anbefalte innlegg

Ingvildjenta

Hei. Eg va hos optiker og skal begynne med briller. Har skjev hornhinner.

Symptomer jeg er plaget med er vonde anstrengte øyne,  svimmel eller ustø, mister ting fort er kloms rett kg slett.  Føler også at Venstre øye strever med og se å samme måte som høyre. Altså føler venstre ser litt mer ned enn det høyre gjør. Akuratt som eg føler eg får skjevt synsinntrykk at det treffer litt feil på venstre side. Og lysøm også veldig stresset da det med synet stresset meg. Opplevd også såkalt øyemigreme med aura før det. Å det kan komme av slitne anstrengte øyne og litt stressa hverdag. Noen som har opplevd det samme som meg? Plis svar ☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du kjekket deg hos øyelege? Jeg hadde også store smerter og fikk grønne stær. Jeg vil ikke skremme deg. Bare kjekk øyetrykket hos legen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...