Gå til innhold

Avslag på avslag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

På innleggelse på dps...og dette har pågått i mange år. Er det noe vits i å søke på nytt da? Og jeg blir dårligere osv..

Anonymkode: 5bcd2...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Noe må være endret i forhold til situasjonen ved de tidligere avslagene, for at det skal være sannsynlig at du får en innleggelse. 

Det er også viktig at du selv vet hva du ønsker å oppnå med en innleggelse, og på hvilke måter du tenker at de ansatte skal kunne hjelpe deg. 

Anonymkode: 474af...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 4.6.2018 den 10.07, AnonymBruker skrev:

Noe må være endret i forhold til situasjonen ved de tidligere avslagene, for at det skal være sannsynlig at du får en innleggelse. 

Det er også viktig at du selv vet hva du ønsker å oppnå med en innleggelse, og på hvilke måter du tenker at de ansatte skal kunne hjelpe deg. 

Ja det skal jeg tygge på. Er bare i en vanskelig livsituasjon men aner ikke hva de kan hjelpe med. Egentlig kan de ikke hjelpe nå. Men søknadene før har vært for medisinjustering. Men er så sliten pga livsituasjon. Men det kan de nok ikke hjelpe me. Så det er fortvilende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 4.6.2018 den 12.41, Betti 11 skrev:

Var du hos sykepleieren i kommunen? Jeg fikk avslag andre gang i rogaland. Hvilken fylke er bosatt?

I møre og romsdal. Sykepleieren er ofte sykemeldt og er det nå. Fått avslag iallefall tre ganger siste tre fire årene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 4.6.2018 den 10.07, AnonymBruker skrev:

Ja, det er mye som er endret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I møre og romsdal. Sykepleieren er ofte sykemeldt og er det nå. Fått avslag iallefall tre ganger siste tre fire årene

Jeg prøver det nå med sykepleieren i kommunen. Jeg har lest at de henviser også til dps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt info. Fastlegen sa til meg at jeg må gå først til psykatrisk sykepleier. Kanskje dere må også gå først denne vegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Betti 11 skrev:

Nytt info. Fastlegen sa til meg at jeg må gå først til psykatrisk sykepleier. Kanskje dere må også gå først denne vegen.

Jeg går med psyk sykepleier og til behandling...legen søker meg gjerne og har gjort det endel ganger men det er dps som ikke vil ha meg der :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går med psyk sykepleier og til behandling...legen søker meg gjerne og har gjort det endel ganger men det er dps som ikke vil ha meg der :(

Når fastlegen se en godt grunn skulle du klage. Hva sa fastlegen om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns bare dette er så rart, at noen ikke får hjelp fra dps. Og som trenger det tydeligvis, en skam! Er de så overfylt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg syns bare dette er så rart, at noen ikke får hjelp fra dps. Og som trenger det tydeligvis, en skam! Er de så overfylt?

Så mange som søker om hjelp i dag må det nødvendigvis være endel som får avslag. Det er ikke kapasitet til alle.

Anonymkode: 3f483...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så mange som søker om hjelp i dag må det nødvendigvis være endel som får avslag. Det er ikke kapasitet til alle.

Anonymkode: 3f483...989

Ok. Minn sønn fikk avslag en gang, så ble det henvist igjen. Da snakket han med psykiater i fem minutt og fikk noe å sove på. Det ble henvist en tredje gang, og nå går han til en sykepleier. Men legene måtte skrive alvorlige ting for å få han inn, hjelper ikke med småtteri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...