AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 Del Skrevet 4. juni 2018 Har de siste ukene våknet etter bare 1-2 timers søvn, og begynner å bli veldig sliten av å ligge å vri på meg resten av natten. Sover nok litt mere enn jeg tror, men våkner alltid opp etter kort tid. Bruker 7.5mg Imovane fast og har prøvd med 20mg Atarax i tillegg uten at det hjelper. Skal til legen om noen dager, men lurte på om det er noen her inne som kan anbefale noe jeg kan spørre ham om?. Er livredd medisiner, så tørr ikke ta antipsykotika etc., men finnes det noe annet jeg kan prøve, f.eks noe sterkere enn Imovane, om bare for ett par netter så jeg får rytmen tilbake. Anonymkode: 9d91f...c26 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soletti Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 Jeg anbefaler melatonin, det tar tid før virkningen merkes men døgnet snus gradvis her. Jeg våkner tidligere og jeg våkner av meg selv om morgenen. Jeg begynner å merke at jeg er trettere på kvelden enn før. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.