Gå til innhold

Søkk i brystene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Jeg har et spørsmål ang. bryster. Altså når jeg undersøkte meg, så jeg på en måte en liten «søkk» i huden på begge brystene. Det vises litt ekstra på min venstre pupp siden den er litt mindre enn den andre. De er på sidene - mot armhuler. De vises når jeg på en måte bøyer meg til side. Ellers er de ikke synlige. Når jeg løfter armene opp så er brystene helt som de skal, og jeg kjenner heller ingen kul. Har småe pupper, så det er lett for meg å oppdage noe som ikke stemmer. Vil heller ikke være hypokonder og løpe til legen hvis det er bare huden min som har strekt seg litt og danner litt sånn søkk i huden. Når jeg søkte på nettet om det så sto det brystkreft og de som hadde søkk, så va den på selve puppen og ikke ved siden av den, hvis dere skjønner. Skal jeg da dra til legen og sjekke det ? Er så usikker..

jente 24

 

 

B710FB1B-C3BB-4C72-9A92-174F417FC673.jpeg

Anonymkode: 04f67...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dra til legen. Det skader ikke. Ingen bryr seg om hvor ofte du gå til legen. Når du tror det er noe galt, da bør du kjekkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...