Gå til innhold

Ungdom og trenng


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Gutten min er 17 år. Har har spilt fotball siden han kunne gå. Har elsket å være på trening og spille kamper. Men har merket i det siste at han dropper treninger for å henge med kompiser. Har også droppet noen kamper. Jeg synes det er synd pga han er god og kaster bort talentet sitt. Men jeg er jo bare en teit mor som ikke vet noe😂😂 Håper jo han får lysten tilbake. Det er jo sosialt og bra for helsa 

Anonymkode: bec0c...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt normalt og vanlig at de får andre interesser i den alderen.

Det er positivt hvis han holder kontakten med klubben og miljøet. Det finnes ofte lag på junior- og seniornivå som ikke satser så beinhardt, men som fortsetter med trening og kamper for moro skyld.  De som har spilt såpass lenge, kan ha fotballen som hobby på lavere nivå i mange år. 

Jeg tror (men jeg er ikke synsk) det er større sjanse for at han gjør det, hvis han får styre det selv - enn om han føler seg presset til å fortsette å satse for fullt.  Da kan det ende med at han kutter tvert og slutter helt, fordi han ikke er motivert til det (eller før eller senere ikke er god nok til å komme på topplaget).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...