Gå til innhold

Tankekjør og hiv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er sikker på at jeg har hiv pga enormt tankekjør om hiv, drømmer om hiv hele tiden i over en måned. Det er som det spirituelle kontakter meg og sier fra om at jeg er smittet slik at jeg skal teste meg og ikke smitte noen andre. Da jeg var manisk var jeg kjempekåt og helt vill etter sex med forskjellige menn. I det jeg hadde kommet med en, ønsket jeg sex med en annen! Jeg følte plutselig at jeg var satan på en mission om å forlede mest mulig menn ut i synden og innser nå at det var å gi dem hiv. Men de gode kreftene har jobbet iherdig med å overbevise meg om at jeg har hiv og må teste meg og ikke smitte noen jeg er glad i.

 

er dette tegn på at testen vil være positiv, at tankekjøret er så enoooooormt??????!!!!!! 

Jeg må vente en uke på svar liksom... testen må jo bare bli positiv så mye tankekjør somewhere har. Er sikker på det spirituelle kontakter meg og sier fra:(

Anonymkode: 29ce9...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg bare forutser lege fortelle meg ja, xxxx, ditt test var positivt...

Anonymkode: 29ce9...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

vel jeg hadde store tvangstanker og tankekjør om HIV, som kanskje var psykotiske.  Jeg hadde ikke hiv, selv om jeg var overbevist. Hiv er ikke veldig smittsomt ved heterofil vaginal sex heller.

Anonymkode: 94d41...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

vel jeg hadde store tvangstanker og tankekjør om HIV, som kanskje var psykotiske.  Jeg hadde ikke hiv, selv om jeg var overbevist. Hiv er ikke veldig smittsomt ved heterofil vaginal sex heller.

Anonymkode: 94d41...bc9

Takk for svar... håper inderlig jeg ikke er smittet selv om tankene er sterkt overbevisende 

Anonymkode: 29ce9...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg lurer på om jeg skal ringe å be om hurtigtest, men får for stor angst 

Anonymkode: 29ce9...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fått svar nå, testen var negativ:) en måned med tankekjørhelvete er over. Men nå har tørsten tatt overhånd og jeg må sjekke meg for diabetes 2

Anonymkode: 29ce9...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fått svar nå, testen var negativ:) en måned med tankekjørhelvete er over. Men nå har tørsten tatt overhånd og jeg må sjekke meg for diabetes 2

Anonymkode: 29ce9...572

Høres mest ut som helseangst. Når du har sjekket deg for diabetes er det vel noe annet som overtar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Xtra skrev:

Høres mest ut som helseangst. Når du har sjekket deg for diabetes er det vel noe annet som overtar.

Tror nok det stopper der. Drikker 6 liter om dagen. Er det normalt da?folk rundt meg har bedt meg sjekke meg. Men jeg sier det skyldes litium. Men så eksploderer tørsten ekstra 

Anonymkode: 29ce9...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok det stopper der. Drikker 6 liter om dagen. Er det normalt da?folk rundt meg har bedt meg sjekke meg. Men jeg sier det skyldes litium. Men så eksploderer tørsten ekstra 

Anonymkode: 29ce9...572

Jeg drikker veldig mye pga. litium, viktig å passe på å drikke vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå blir jeg veldig paranoid!! Legen sa blodsukkeret mitt var fint for noen dager siden!! Jeg sjekket ikke blodsukkeret mitt for noen dager siden, jeg sjekket meg for hiv og syfilis!!! Kan han ha tabbet seg ut og sjekket meg for feil ting??? Så han sa jeg skulle få sjekket blodsukkeret for sikkerhets skyld. Labben tok to glass! Som ved hiv og syfilis!! Han sa jeg skal få svar i morgen. 

Anonymkode: 29ce9...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan legen uten videre ha sjekket blodsukkeret mitt sammen med hiv og syfilis?

Anonymkode: 29ce9...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kan legen uten videre ha sjekket blodsukkeret mitt sammen med hiv og syfilis?

Anonymkode: 29ce9...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan legen uten videre ha sjekket blodsukkeret mitt sammen med hiv og syfilis?

Anonymkode: 29ce9...572

Det spiller ingen rolle hva jeg svarer, du klarer ikke å roe deg ned uansett - men det kan ingen her svare deg på, du skjønner det? Ring legen og spør. Men jeg sier som de andre - hvorfor skal du teste deg for diabetes når du vet det er litium som gjør deg så tørst? Når du får vite at du ikke har diabetes heller så er det noe annet du bare MÅ sjekke deg for. Som en annen her nevnte - helseangst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, Lillemus skrev:

Det spiller ingen rolle hva jeg svarer, du klarer ikke å roe deg ned uansett - men det kan ingen her svare deg på, du skjønner det? Ring legen og spør. Men jeg sier som de andre - hvorfor skal du teste deg for diabetes når du vet det er litium som gjør deg så tørst? Når du får vite at du ikke har diabetes heller så er det noe annet du bare MÅ sjekke deg for. Som en annen her nevnte - helseangst.

Jeg har roet meg ned, snakket med en kompis som sa legekontoret er ikke idioter som fucker helt opp, legen har selvsagt bare bestilt en blodsukkermåling sammen med hivtesten og syfilistesten. Litium gjør meg tørst men følte det var blitt verre derfor sjekke

Anonymkode: 29ce9...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...