Gå til innhold

Hvordan gå ned i vekt, uten å slutte med junk food?


Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

Jeg har lyst til å gå ned 40 kg, men jeg vil fortsatt kunne ta meg en burger om dagen, en diger pose potetgull og ett par sjokoladeplater i uka.

 

Noen tips? Ikke si mer fysisk aktivitet, for jeg ønsker ikke å svette så fælt. jeg liker ikke være sliten. Så jeg er vilig til å gjøre alt unntatt å gjøre noe..

Hjelp! Kan det være en ide å begynne å røyke igjen? Det har jeg hørt øker forbrenningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Worrisome Plenty

Ps, dette var selvfølgelig humorisisk. Jeg vil gjerne ned i vekt. Og skjønner jeg må ofre noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
4 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Jeg har lyst til å gå ned 40 kg, men jeg vil fortsatt kunne ta meg en burger om dagen, en diger pose potetgull og ett par sjokoladeplater i uka.

 

Noen tips? Ikke si mer fysisk aktivitet, for jeg ønsker ikke å svette så fælt. jeg liker ikke være sliten. Så jeg er vilig til å gjøre alt unntatt å gjøre noe..

Hjelp! Kan det være en ide å begynne å røyke igjen? Det har jeg hørt øker forbrenningen!

Har ikke annet råd å gi enn at du får lære deg å trylle 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg en hund som maser om tur flere ganger daglig ☺️ Men det er en bivirkning da, plutselig er du så avhengig at det er du som maser om tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest franklyscarlet

Kanskje prøve intermittent fasting. Jeg har gått ned fire kg på det :) Spiser fra kl. 10:00-18:00, resten av døgnet kun vann/drikke som ikke påvirker blodsukkeret. Spiser altså i åtte timer, og faster i seksten timer. Jeg er faktisk veldig fornøyd med det. Spiser ikke så mye junk, jeg, da. Men i utg.pkt så er ikke dette en diett, kun et spisemønster. Kanskje det er noe å prøve? Alle timene uten mat, skal hjelpe kroppen å forbrenne litt mer fett. Ingen vidunderkur, men mange går litt ned i vekt :) 

Endret av franklyscarlet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, franklyscarlet skrev:

Kanskje prøve intermittent fasting. Jeg har gått ned fire kg på det :) Spiser fra kl. 10:00-18:00, resten av døgnet kun vann/drikke som ikke påvirker blodsukkeret. Spiser altså i åtte timer, og faster i seksten timer. Jeg er faktisk veldig fornøyd med det. Spiser ikke så mye junk, jeg, da. Men i utg.pkt så er ikke dette en diett, kun et spisemønster. Kanskje det er noe å prøve? Alle timene uten mat, skal hjelpe kroppen å forbrenne litt mer fett. Ingen vidunderkur, men mange går litt ned i vekt :) 

Hadde ikke funka på meg - jeg hadde blitt så fokusert på de åtte timene jeg kunne spise at jeg hadde spist hele tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Jeg har lyst til å gå ned 40 kg, men jeg vil fortsatt kunne ta meg en burger om dagen, en diger pose potetgull og ett par sjokoladeplater i uka.

 

Noen tips? Ikke si mer fysisk aktivitet, for jeg ønsker ikke å svette så fælt. jeg liker ikke være sliten. Så jeg er vilig til å gjøre alt unntatt å gjøre noe..

Hjelp! Kan det være en ide å begynne å røyke igjen? Det har jeg hørt øker forbrenningen!

Hihi, nå måtte jeg smile midt i «jobb-elendet!» 

Lav-karbo hjelper virkelig på suget hos meg. Det var et h i begynnelsen, men var superstreng, og det gikk sikkert en mnd før jeg gikk ned noe. Nå har jeg gått ned litt og føler mindre sug. Har trent lite, men håper det snart tar seg opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest franklyscarlet
2 timer siden, Lillemus skrev:

Hadde ikke funka på meg - jeg hadde blitt så fokusert på de åtte timene jeg kunne spise at jeg hadde spist hele tiden...

Ok ;) Det er nok ikke for alle. -Men du hadde i alle fall ikke trengt å være like restriktiv med akkurat HVA du spiste. Vektnedgang krever alltid et (eller flere) offer, og det må nok være litt ubehagelig. Håper du finner noe som funker for deg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, franklyscarlet skrev:

Ok ;) Det er nok ikke for alle. -Men du hadde i alle fall ikke trengt å være like restriktiv med akkurat HVA du spiste. Vektnedgang krever alltid et (eller flere) offer, og det må nok være litt ubehagelig. Håper du finner noe som funker for deg 😊

Jeg vet godt hva som skal til, men er alt for glad i mat. :) Heldigvis er det bare 2-3 pyntekilo det er snakk om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Senke temperaturen i huset skal vissnok hjelpe. Da må kroppen skru opp forbrenningen for å holde 37 grader. Det være så kaldt at du virkelig fryser hvis det skal monne noe.

En bonus er at du redder jordkloden, pga lavere strømforbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...