zanta Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Jeg kolapset i januar og ble hentet av amk. Han kom ikke ned til meg for mente gikk bra. Pga moren min sa trengte ro. Syns han kunne dratt å sjekket. Er 2.5 kjøring.Så han dro på hocky kamp for han er frivillig der å hjelper til.Vært noe krangling. Så kommer mai. Å han skulle ha flyttet noe som ikke skjer pga krangel. Han går å skaffer seg jobb pga vært sykemldt lenge å dårlig økonomi. Å da er jeg i utlandet uten vite noe. Oppe der han bor. 17 mai så kommer han ikke ned å feire med meg og ungen min på 10år. Fordi han hadde byttet med en som langt unna for å slippe dra for en dag. Så får jeg tlf fra min mor at min pappa hadde kommet på sykhuset er alvorlig syk. Å da mener jeg at kunne støttet meg å komme. Kunne betale diesel jeg. Men han mener at kunne ta dagen etter noe som jeg følte ikke støtter meg igjen. Så da gjør jeg slutt,så finner jeg ut han hadde konaktet xn sin uskyldig mld da jeg var i utlandet. Er bare meg som reagerer feil her? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/442796-gikk-fra-han/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.