Gå til innhold

Gikk fra han


zanta

Anbefalte innlegg

Jeg kolapset i januar og ble hentet av amk.

Han kom ikke ned til meg for mente gikk bra. Pga moren min sa trengte ro. Syns han kunne dratt å sjekket. Er 2.5 kjøring.Så han dro på hocky kamp for han er frivillig der å hjelper til.Vært noe krangling. Så kommer mai. Å han skulle ha flyttet noe som ikke skjer pga krangel. Han går å skaffer seg jobb pga vært sykemldt lenge å dårlig økonomi. Å da er jeg i utlandet uten vite noe. Oppe der han bor. 17 mai så kommer han ikke ned å feire med meg og ungen min på 10år. Fordi han hadde byttet med en som langt unna for å slippe dra for en dag. Så får jeg tlf fra min mor at min pappa hadde kommet på sykhuset er alvorlig syk. Å da mener jeg at kunne støttet meg å komme. Kunne betale diesel jeg. Men han mener at kunne ta dagen etter noe som jeg følte ikke støtter meg igjen. Så da gjør jeg slutt,så finner jeg ut han hadde konaktet xn sin uskyldig mld da jeg var i utlandet. Er bare meg som reagerer feil her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...