Gå til innhold
zanta

Gikk fra han

Anbefalte innlegg

zanta

Jeg kolapset i januar og ble hentet av amk.

Han kom ikke ned til meg for mente gikk bra. Pga moren min sa trengte ro. Syns han kunne dratt å sjekket. Er 2.5 kjøring.Så han dro på hocky kamp for han er frivillig der å hjelper til.Vært noe krangling. Så kommer mai. Å han skulle ha flyttet noe som ikke skjer pga krangel. Han går å skaffer seg jobb pga vært sykemldt lenge å dårlig økonomi. Å da er jeg i utlandet uten vite noe. Oppe der han bor. 17 mai så kommer han ikke ned å feire med meg og ungen min på 10år. Fordi han hadde byttet med en som langt unna for å slippe dra for en dag. Så får jeg tlf fra min mor at min pappa hadde kommet på sykhuset er alvorlig syk. Å da mener jeg at kunne støttet meg å komme. Kunne betale diesel jeg. Men han mener at kunne ta dagen etter noe som jeg følte ikke støtter meg igjen. Så da gjør jeg slutt,så finner jeg ut han hadde konaktet xn sin uskyldig mld da jeg var i utlandet. Er bare meg som reagerer feil her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her