AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Det var jeg som spurte spørsmålet om rapid cycling under her. Starter ny tråd fordi jeg har noe på hjertet som gnager meg... Psykiateren min har slått fast at jeg har bp2 med rapid cycling, og jeg har fått Quetiapin og Lamictal, samt et nsri ad. Jeg tenker noen ganger selv at jeg kan ha ultra rapid cycling siden det kun kan gå dager mellom hypomani og depresjon. Frykten min er at jeg ikke skal bli frisk av dette, og at psykiateren da skal tro at jeg tuller hvis jeg får nye episoder. Tenk om han sier at "da kan vi ikke hjelpe deg". Er det sånn at man MÅ bli frisk pga medisinering? Og at det vil oppfattes som tullball hvis jeg ikke blir bedre/frisk? Anonymkode: e020d...221 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Nei, det er ikke slik at alle blir helt bra med medisinering. Men de aller fleste blir langt bedre. Med BP vil det si at episodene blir sjeldnere og når de evt kommer, er de av lavere alvorlighetsgrad og har kortere varighet. Nei, det vil ikke oppfattes som "tullball" om du ikke blir frisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.