Gjest elina777 Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Med magen min jeg må redusere litium ytterligere for jeg får besøk av en mann jeg liker meeeeeget godt neste uke og da kan jeg ikke regelrett drite meg ut skal seff ringe dps og si fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 9 minutter siden, elina777 skrev: Med magen min jeg må redusere litium ytterligere for jeg får besøk av en mann jeg liker meeeeeget godt neste uke og da kan jeg ikke regelrett drite meg ut skal seff ringe dps og si fra Nei det går jo ikke an å ha det sånn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betti 11 Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Forstår deg godt. Har du ingen sjanse å få noe mot magetrøbbel? Jeg ønsker deg lykke til med daten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Ta en Imodium før daten. Det hjelper. Men med mindre du planlegger analt samleie kan jeg ikke helt forstå at det skal være veldig problematisk om du en gang i løpet av daten unnskylder deg og går på toalettet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betti 11 Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 9 minutter siden, issomethingwrong skrev: Ta en Imodium før daten. Det hjelper. Men med mindre du planlegger analt samleie kan jeg ikke helt forstå at det skal være veldig problematisk om du en gang i løpet av daten unnskylder deg og går på toalettet? Den var godt, helt enig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Jeg må drite hele tiden, men skal ikke ha noe analt samleie. Har bare angst for at jeg skal lekke , kanskje det er overdrevet jeg vet ikke. Men ja testet imodium en gang og det hjalp 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Akkurat nå, elina777 skrev: Jeg må drite hele tiden, men skal ikke ha noe analt samleie. Har bare angst for at jeg skal lekke , kanskje det er overdrevet jeg vet ikke. Men ja testet imodium en gang og det hjalp Det er veldig sjelden man faktisk gjør det, selv om det kan føles sånn. Selv de gangene jeg har hatt matforgiftning eller har blitt overrasket over bivirkningene av magnesiumtilskudd har det skjedd. Uansett kan du ta en Imodium morgenen du skal møte han. Så kan du uansett kose deg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betti 11 Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Blir ikke så nervøs. Det ordner seg. Jeg er sikker du har en godt date. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionys Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Tar du medisin med mat? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 10 timer siden, Fionys skrev: Tar du medisin med mat? Nei jeg spiser lite 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionys Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 18 minutter siden, elina777 skrev: Nei jeg spiser lite Jeg må ta litium sammen med mat både morgen og kveld for å holde magen i sjakk. Hvis jeg ikke er nøye med det så slår magen seg vrang. Bruker 83 mg morgen og kveld. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionys Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Ja og i tillegg må jeg være ganske så nøye med at det går 12 timer mellom inntak av medisin morgen og kveld. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 4 minutter siden, Fionys skrev: Ja og i tillegg må jeg være ganske så nøye med at det går 12 timer mellom inntak av medisin morgen og kveld. Aha jeg tar 125 mg morgen og kveld, men trapper ned til 125 morgen og 83 kveld nå. Var da de økte til 166 morgen og kveld at magen skar seg og det ga seg ikke da jeg reduserte til vanlig dose. Får prøve dine tips. Takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionys Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 2 minutter siden, elina777 skrev: Aha jeg tar 125 mg morgen og kveld, men trapper ned til 125 morgen og 83 kveld nå. Var da de økte til 166 morgen og kveld at magen skar seg og det ga seg ikke da jeg reduserte til vanlig dose. Får prøve dine tips. Takk Jeg var dårlig i magen i flere uker etter at jeg økt til 83 mg så litium er ikke akkurat snill for magen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Akkurat nå, Fionys skrev: Jeg var dårlig i magen i flere uker etter at jeg økt til 83 mg så litium er ikke akkurat snill for magen. Nei den er ikke det, 166 *2 og jeg gjorde i buksa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionys Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 2 minutter siden, elina777 skrev: Nei den er ikke det, 166 *2 og jeg gjorde i buksa Håper ikke jeg noen gang må øke for jeg tror ikke kroppen min vil takle det, men i "krise" tilfeller så har man kanskje ikke et valg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Akkurat nå, Fionys skrev: Håper ikke jeg noen gang må øke for jeg tror ikke kroppen min vil takle det, men i "krise" tilfeller så har man kanskje ikke et valg. Jeg var sykehusfri i 6-7 år på 83*2 mg, men så fikk jeg en manisk psykose og måtte øke, men det var uproblematisk, tålte det godt... helt til de økte igjen da dreit jeg i buksa to ganger, måtte be om bleie som var så stor at jeg ble krenket og bare tok den på hodet og laget bråk i avdelingen. Nå nekter jeg mer av dette litiumtullet, fly på do 10 ganger om dagen. Kreatininnivået mitt ligger helt i øvre referansenivå også ser jeg... rett over ifølge epikrisen min....kan ikke være bra! Nei jeg orker det ikke mer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.