Gå til innhold

Vondt i lår etter fall.


beam1365380892

Anbefalte innlegg

beam1365380892

Hei, falt og slo meg skikkelig på høyre lår,bak og kne. 10 dager siden. Dagen etter kunne jeg nesten ikke gå, men det gikk seg fort til slik at jeg kunne gå rundt i leiligheten. Holdt meg inne noen dager, for å se om det ble bedre. Litt bedre ble det, men ikke bra.

I går jeg en ti minutters tur ute, og det gikk greit. Gikk sakte og rolig med en krykke. Så prøvde jeg i dag og det gikk greit ei lita stund da jeg gikk uten krykke. Men så ble det vanskeligere å gå. Da jeg skulle opp trapper så knakk nesten foten under meg.  

Så nå er jeg litt engstelig, det er låret som gjør vondt når jeg går, ikke vondt i kne eller bak. Det kan jo ikke være brudd, men hva kan det være da? Muskulært? Noen som har opplevd lignende? 

Bente

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...