AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Da min sønn nylig fikk en ADHD-diagnose begynte jeg å tenke over ting ved meg selv. Da jeg nå nærmer meg 50 år er symptomene litt anderledes men jeg har denne konstante uroen og andre ADHD-trekk. En psykiater mente jeg godt kunne ha ADHD men ville uansett ikke gitt meg medisiner mot det nå. Siden har vi ikke snakket om det og jeg har avsluttet behandlingen hos henne. Hadde gått hos henne for andre psykiske plager. Det jeg nå lurer på er om jeg kunne ha sluppet denne konstante uroen med medisiner mot ADHD?. Jeg hadde samme uroen med antidepressiva men mindre tankekjør og var mindre følsom. Vil en med ADHD ha hjelp av antidepressiva? Jeg orker ikke begynne en ny runde akkurat nå med å få ny henvisning og utredning osv men tenker noen ganger om plagene mine kunne ha vært unngått. Får feks alle med ADHD medisin?. Anonymkode: c8b7e...e01 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yellow ledbetter Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Jeg vet ikke om noen som ikke har fått det, hvis de selv vil ha det. Jeg var også godt voksen da jeg fikk ADHD-diagnose og medisiner, og på meg hjelper det i alle fall bra, både på konsentrasjonsproblem, stress og idre uro. Jeg legge til at jeg aldri har hatt depresjon og fått medisiner mot det, men jeg var konstant stressa og urolig, hadde søvnproblem og en god dose angst, som jeg heller ikke har brukt medisiner mort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.