Gå til innhold

Er ferie for underklassen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det mener ihvertfall sønnen til Odd Nerdum.

https://www.dagbladet.no/kultur/nerdrums-sonn---jeg-laerte-tidlig-at-ferier-er-for-underklassen/69644235

I kveld har «Skavlan» besøk av den norske kunstneren Odd Nerdrum. Med seg har han sønnen Øde, som er i gang med å lage en dokumentarserie om faren og kunsten, kalt «Jakten på Nerdrum».

I programmet spør programleder Fredrik Skavlan om hvordan Nerdrum er som far, og om han og Øde for eksempel har vært på ferie sammen.

- Nei, vi drar ikke på ferie. Ferie er for underklassen. Det lærte jeg veldig tidlig, sier Øde.

Anonymkode: 9be1b...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det mener ihvertfall sønnen til Odd Nerdum.

https://www.dagbladet.no/kultur/nerdrums-sonn---jeg-laerte-tidlig-at-ferier-er-for-underklassen/69644235

I kveld har «Skavlan» besøk av den norske kunstneren Odd Nerdrum. Med seg har han sønnen Øde, som er i gang med å lage en dokumentarserie om faren og kunsten, kalt «Jakten på Nerdrum».

I programmet spør programleder Fredrik Skavlan om hvordan Nerdrum er som far, og om han og Øde for eksempel har vært på ferie sammen.

- Nei, vi drar ikke på ferie. Ferie er for underklassen. Det lærte jeg veldig tidlig, sier Øde.

Anonymkode: 9be1b...08e

Jeg tenker noen ganger over hvorfor noen mennesker er snobbete. De er vel egentlig undermennesker som trenger følelsen av å være hevet over den gemene hop for å kompensere for både det ene og det andre.

Nerdrum er så snobbete at det er tilnærmet patologisk. Jeg synes bare synd på ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det mener ihvertfall sønnen til Odd Nerdum.

https://www.dagbladet.no/kultur/nerdrums-sonn---jeg-laerte-tidlig-at-ferier-er-for-underklassen/69644235

I kveld har «Skavlan» besøk av den norske kunstneren Odd Nerdrum. Med seg har han sønnen Øde, som er i gang med å lage en dokumentarserie om faren og kunsten, kalt «Jakten på Nerdrum».

I programmet spør programleder Fredrik Skavlan om hvordan Nerdrum er som far, og om han og Øde for eksempel har vært på ferie sammen.

- Nei, vi drar ikke på ferie. Ferie er for underklassen. Det lærte jeg veldig tidlig, sier Øde.

Anonymkode: 9be1b...08e

Jeg har lest at William og Kate gleder seg stort over feriene de har i mellom. Men the Nerdrums er vel en klasse over dem. Det blir bare patetisk.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

I såfall er jeg overklasse. Jeg reiser ikke noe. Jeg er vel en del av ufør-adelen da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...