AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Noen ganger føler jeg selv at hjernen er i et slags oppløftet modus, hvor tankene flyr og jeg føler at jeg ligger og "vibrerer oppunder taket". Føler meg gira innvendig, sånn følelsesmessig. Klarer ikke å slappe av i hjernen/tankene/følelsene. Kan bli motorisk urolig (sitte og riste på beina), og jeg får utrettet mer enn jeg pleier. Men jeg tror ikke at familien ser det eller legger merke til det. Det de nok ser er at jeg er mer "oppegående", klar, har mer energi, har god selvtillit, er mer sosial mot andre (f.eks. naboer og kjente jeg treffer i byen), og at jeg får gjort unna en del, f.eks. husarbeid (og ekstra ting jeg ikke vanligvis gjør, f.eks. å vaske inni skap), . De tenker nok bare at jeg har noen gode dager, siden den normale meg er "midt på treet". Når mannen min har uttalt at han " aldri har sett meg hypoman", så mistenker jeg at han ikke forstår hva hypomani er, -til tross for at jeg flere ganger har forsøkt å forklare. Så spørsmålet mitt er altså om man kan være hypoman uten at omgivelsene forstår det, men heller tror at man har noen fine dager. Anonymkode: 4363b...ee4 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.