stjernestøv Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Nå jeg tok zeldox da jeg ble innlagt sist var hvilepulsen over 130, de sa det kom seg av zeldox. Gikk lenge å målte pulsen og var redd. I går var hvilepulsen på 51, kan det ha noe med latuda å gjøre? Er det farlig? Men det var også veldig varmt i går og jeg hadde migrene, hadde tatt relpax, ibux og paracet. Nå lå pulsen på rundt 70. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 9. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2018 Ble jo redd når de målte pulsen min flere ganger for dagen og ga meg pranolol som ikke hjalp noe særlig, de testet hjertet også. Det var ikke noe galt, bortesett fra at det slo fort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionys Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Det er ikke noe unormalt med pulsen din. Hvorfor driver du å måler pulsen og på hvilken måte måler du den? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betti 11 Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 26 minutter siden, stjernestøv skrev: Ble jo redd når de målte pulsen min flere ganger for dagen og ga meg pranolol som ikke hjalp noe særlig, de testet hjertet også. Det var ikke noe galt, bortesett fra at det slo fort. Nå blir det tid for positive tanker. Du stå på begge ben, så trenger du ikke å bekymre deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 9. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2018 20 minutter siden, Betti 11 skrev: Nå blir det tid for positive tanker. Du stå på begge ben, så trenger du ikke å bekymre deg. Stod på begge ben gjorde jeg da også men var redd fordet, og nå blir jeg redd når jeg får lav puls. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 9. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2018 40 minutter siden, Fionys skrev: Det er ikke noe unormalt med pulsen din. Hvorfor driver du å måler pulsen og på hvilken måte måler du den? Jo jeg måler den får å se hva den ligger på,teller slagene i et minutt...bruker mobilen sin stoppeklokke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betti 11 Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Stod på begge ben gjorde jeg da også men var redd fordet, og nå blir jeg redd når jeg får lav puls. Det trenger du ikke. Pass på at du drikker nok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 9. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2018 2 minutter siden, Betti 11 skrev: Det trenger du ikke. Pass på at du drikker nok. Ja jeg drikker frem til klokken fem, kan ikke drikke etter det da kan jeg tisse på meg om natten. Det gjorde jeg uansett i dag tidlig, var ikke oppe på do i natt så da gikk det galt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betti 11 Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 12 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja jeg drikker frem til klokken fem, kan ikke drikke etter det da kan jeg tisse på meg om natten. Det gjorde jeg uansett i dag tidlig, var ikke oppe på do i natt så da gikk det galt. Det er dummt. Det er helt i orden å drikke det siste kl.17.00. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 9. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2018 Akkurat nå, Betti 11 skrev: Det er dummt. Det er helt i orden å drikke det siste kl.17.00. Ja veldig dumt at jeg skal ha det problemet. Tar drikke til medisinen da men ellers ingenting. Solen går jo tidlig her og. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 51 og 70 er begge helt normal puls. At pulsen er litt lav gjør ingenting så lenge du føler deg bra. Pulsen varierer hele tiden og er påvirket av et utall faktorer. Det er egentlig ingenting man trenger å følge med på. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 9. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2018 4 minutter siden, issomethingwrong skrev: 51 og 70 er begge helt normal puls. At pulsen er litt lav gjør ingenting så lenge du føler deg bra. Pulsen varierer hele tiden og er påvirket av et utall faktorer. Det er egentlig ingenting man trenger å følge med på. Ok. Var veldig dårlig i går da når den var på 51. Får prøve å ikke følge med hele tiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Ok. Var veldig dårlig i går da når den var på 51. Får prøve å ikke følge med hele tiden. Hvordan dårlig var du da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 9. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2018 1 minutt siden, issomethingwrong skrev: Hvordan dårlig var du da? Hadde migrene og var slått ut av varmen tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Worrisome Plenty Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Jeg har lav hvilepuls mellom 50 og 70. Jeg tar zylprexa. Den har vel det som bivifrknng sammen med ortostaltisk hypotensjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 9. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2018 5 minutter siden, Worrysome plenty skrev: Jeg har lav hvilepuls mellom 50 og 70. Jeg tar zylprexa. Den har vel det som bivifrknng sammen med ortostaltisk hypotensjon. Ok. Ja medisiner kan vel ha sånne bivirkninger. Men hva er det siste du skrev? Det vet ikke jeg hva er? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Worrisome Plenty Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Ok. Ja medisiner kan vel ha sånne bivirkninger. Men hva er det siste du skrev? Det vet ikke jeg hva er? Det er at man får blodtrykksfall når meg reiser seg fra feks å sitte/ sitte i huk, og blir svimmel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 38 minutter siden, stjernestøv skrev: Hadde migrene og var slått ut av varmen tror jeg. Det har nok ingenting med pulsen din å gjøre, men du kan jo sjekke blodtrykket ditt ved en anledning hos legen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 9. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2018 1 minutt siden, Worrysome plenty skrev: Det er at man får blodtrykksfall når meg reiser seg fra feks å sitte/ sitte i huk, og blir svimmel. Det får jeg også, kan være latuda da. Er mye svimmel. Når jeg sier det til sykepleieren sier han bare "Svimmelhet kan komme av så mye". De nekter jo alltid på bivirkninger, det er rart. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 9. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2018 1 minutt siden, issomethingwrong skrev: Det har nok ingenting med pulsen din å gjøre, men du kan jo sjekke blodtrykket ditt ved en anledning hos legen. Ja. Kan sjekke blodtrykket mitt på dagsenteret også, det skal jeg spør om. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.