Zeroel Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Hei alle sammen! Jeg er helt ny her, men har lest og lært mye her inne. Jeg har noen spm ang bipolar 2 og medisinering. Jeg har nå gått i behandling for personlighetsforstyrrelser (borderline, unnvikende pf) i flere år. Fikk mot slutten av behandlingen fontex mot depresjon, og ble hyper og rar i ca 10 dager. Ble sendt til ny utredning og fikk diagnosen bp2. Jeg opplevde å ikke bli trodd, og står nå alene uten behandler.. Kan ingenting om diagnosen (utenom det jeg har lest) og føler meg veldig alene. Har vært deprimert siden desember og økte dosen fontex (fra 40 til 60 mg) og fikk opptur igjen. Nå er jeg nede igjen og vet ikke hva jeg skal gjøre. Det funker ikke, og jeg orker ikke ha det sånn her.. Hvem skal jeg snakke med? Jeg fungerer ikke i det hele tatt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Hva med fastlegen? Anonymkode: 2160f...622 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeroel Skrevet 9. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2018 Det var han som skrev ut fontex. Han sier det funker, så lenge jeg ikke "går i kjelleren" eller "henger i gardinene". Jeg har møtt opp gråtende og desperat hos han, men han sykemelder meg 3 dager, klapper meg på skulderen og sier at det ordner seg for snille jenter. Spørsmålet mitt kom kanskje ikke tydelig nok frem.. Jeg merket umiddelbar virkning av fontex, og fortsatt blir jeg nærmest "ruset og høy" om jeg øker dosen. Tar fortsatt 40mg, men øker i perioder jeg føler meg dårlig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Du kan starte med å lese dette om bipolar lidelse, så kan jeg etterpå utdype det om medikamentell behandling som er det viktigste https://helsenorge.no/sykdom/psykiske-lidelser/bipolar-lidelse 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.