Gå til innhold

«Klump»/blødning


Anonymis

Anbefalte innlegg

Hei. Har et spørsmål. Fikk ei datter for 1 år siden. Fikk tilbake menstrusjon for 1 mnd siden. Begynte på minipiller et par dager, men sluttet da vi bestemte oss for at vi ønsker en til. Hadde før graviditet syklus på ca. 28 dager. Fikk første mens tilbake 10 mai. Har ventet på mensen igjen denne mnd. På torsdag kjente jeg litt svake smerter/ubehag i underlivet og gikk på do. Var ei lita stripe med slim i trusa som var blank med litt svak rosafarge. Men når jeg skylle ned såg jeg en rød klump i do som var sikkert 2-3 cm. Og så fikk jeg en liten stripe blod på papiret når jeg tørka meg. Har ikke hatt noe mer blod ettepå. Bare en liten stripe i slim dagen etterpå. Fortsatt ikke fått mens. Har av og til hatt stikkinger i underlivet det siste årst, men ikke veldig mye. Har tatt gu hos to kvinnelige leger + celleprøve som var fin. Hva kan dette ha vært? Kan det være noe farlig? Har tatt graviditetstest både før og etter klumpen, da jeg har vært kvalm. Men vært negativ. Bruker mens være regelmessig når man får den tilbake etter fødsel. Hilsen jente, 21 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Din syklus kan ha endret seg etter fødselen. Minipille (Cerazette ?) kan ha påvirket denne syklus, så den er forlenget med de dager du brukte pillen. Det er bare å vente og se hva som skjer. Hva klumpen kan ha vært er ikke godt å si, men farlig er det i al fall ikke.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...