Gå til innhold

Hvorfor er ting nødt til og være så vanskelig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg sliter med og komme over en fyr som ikke bor i Norge. For min del hadde det vært fint. Jeg kunne sikkert flyttet, evt han flyttet hit. Men jeg bare så at når du innleder et forhold med en fra et annet land, så koster det mye mer på mange måter. Et evt brudd kan bli mye verre. Hvor stor er garantien for at dette er han jeg vil ha hele livet? 
Jeg kjenner jo folk som har kjærester i utlandet, som enten flytter dit eller så flytter de hit. Dette er uansett noe de fleste er litt negative til.
Så, hvorfor må denne landegreia være et så fryktelig stort hinder?? Vi er født og lever et liv, men i det store og hele føles livet meningsløst. Vi vokser opp som barn med vrangforestillinger om at vi er noe spesielt, så kommer skolen der vi skal velge hva vi skal bli, så må man velge det som gir mest økonomisk trygghet for å ha råd til fremtidige barn og fin fasade, så skal bli gammel og dø.....
Om jeg hadde valgt han hadde kanskje noen tenkt at det var dumt og at jeg burdte finne noen i Scandinavia i det minste... ta livet veldig høytidelig skal vi, men så er det likevel så kort at de fleste etterlater ikke spor.

Anonymkode: 86f5a...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...