Gå til innhold
stjernestøv

Akatisi.

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Jeg får vite det i morgen,men det er så ubehagelig å legge seg med dette. Kan jeg ta to akineton på en gang? Vil det hjelpe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv

Men det hjalp forsåvidt med vival i går kveld, men kan jo ikke ta det hver kveld heller. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

akatasi er det rastløse ben? Mener å ha hørt at akineton ikke hjelper så bra mot det. 

Anonymkode: 5d3dc...095

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

akatasi er det rastløse ben? Mener å ha hørt at akineton ikke hjelper så bra mot det. 

Ja det er det, var helt for jævlig i går når jeg la meg.Får heller bare ta vival da. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne ta to, men hvis det ikke hjelper så er det jo ikke vits. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Xtra
17 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja det er det, var helt for jævlig i går når jeg la meg.Får heller bare ta vival da. 

Har ikke greie på rastløse ben som diagnose, slik du nevner. Men også jeg kan noen ganger være urolig i kroppen, som er plagsomt når man skal sove. Mot dette hjelper det godt med hard styrketrening og etterfølgende strekking av musklene. Da blir man deilig tung i kroppen etterpå 🙂.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
2 minutter siden, Xtra skrev:

Har ikke greie på rastløse ben som diagnose, slik du nevner. Men også jeg kan noen ganger være urolig i kroppen, som er plagsomt når man skal sove. Mot dette hjelper det godt med hard styrketrening og etterfølgende strekking av musklene. Da blir man deilig tung i kroppen etterpå 🙂.

Det hjelper nok ikke på dette, det er en bivirkning. Har hatt det flere ganger før også, man blir veldig rastløs og klarer ikke ligge i ro. En vond følelse, er også stiv i nakke og skuldre. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her