Gå til innhold

medisinering mot bp2


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

 Jeg lurer på om jeg er "tungt" medisinert når jeg bruker 300 mg Quetiapin, 200 mg Lamictal, og 225 mg Efexor mot min bp2.?

Anonymkode: 756b2...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig forskjellig, men føler du deg tung, sliten, trett av medisinene kan man si at du er det. Men mange kan bruke dette uten å føle noen slike symptomer i det hele tatt. 

Merk ar det er en interaksjon mellom Lamictal og Seroquel så de 300 mg du tar tilvarer neppe mer enn 150-200 mg tatt uten Lamictal. Efexor bør man være varsom med ved BP lidelse, kan skape mer ustabilitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 minutter siden, Psykia AS skrev:

Det er veldig forskjellig, men føler du deg tung, sliten, trett av medisinene kan man si at du er det. Men mange kan bruke dette uten å føle noen slike symptomer i det hele tatt. 

Merk ar det er en interaksjon mellom Lamictal og Seroquel så de 300 mg du tar tilvarer neppe mer enn 150-200 mg tatt uten Lamictal. Efexor bør man være varsom med ved BP lidelse, kan skape mer ustabilitet.

Legen mente det var bedre å bytte til et snri fra Cipralex (ssri), på grunn av nettopp ustabilitet. (Rapid cycling).

Men mener du da at det er "hipp som happ" om det er snri eller ssri? At jeg kan bli like ustabil med begge typer?

Anonymkode: 756b2...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...