AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Jeg lurer på om jeg er "tungt" medisinert når jeg bruker 300 mg Quetiapin, 200 mg Lamictal, og 225 mg Efexor mot min bp2.? Anonymkode: 756b2...6d7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Standarddoser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Psykia AS Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Det er veldig forskjellig, men føler du deg tung, sliten, trett av medisinene kan man si at du er det. Men mange kan bruke dette uten å føle noen slike symptomer i det hele tatt. Merk ar det er en interaksjon mellom Lamictal og Seroquel så de 300 mg du tar tilvarer neppe mer enn 150-200 mg tatt uten Lamictal. Efexor bør man være varsom med ved BP lidelse, kan skape mer ustabilitet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 15 minutter siden, Psykia AS skrev: Det er veldig forskjellig, men føler du deg tung, sliten, trett av medisinene kan man si at du er det. Men mange kan bruke dette uten å føle noen slike symptomer i det hele tatt. Merk ar det er en interaksjon mellom Lamictal og Seroquel så de 300 mg du tar tilvarer neppe mer enn 150-200 mg tatt uten Lamictal. Efexor bør man være varsom med ved BP lidelse, kan skape mer ustabilitet. Legen mente det var bedre å bytte til et snri fra Cipralex (ssri), på grunn av nettopp ustabilitet. (Rapid cycling). Men mener du da at det er "hipp som happ" om det er snri eller ssri? At jeg kan bli like ustabil med begge typer? Anonymkode: 756b2...6d7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.