Gå til innhold
AnonymBruker

medisinering mot bp2

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg lurer på om jeg er "tungt" medisinert når jeg bruker 300 mg Quetiapin, 200 mg Lamictal, og 225 mg Efexor mot min bp2.?

Anonymkode: 756b2...6d7

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Psykia AS

Det er veldig forskjellig, men føler du deg tung, sliten, trett av medisinene kan man si at du er det. Men mange kan bruke dette uten å føle noen slike symptomer i det hele tatt. 

Merk ar det er en interaksjon mellom Lamictal og Seroquel så de 300 mg du tar tilvarer neppe mer enn 150-200 mg tatt uten Lamictal. Efexor bør man være varsom med ved BP lidelse, kan skape mer ustabilitet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
15 minutter siden, Psykia AS skrev:

Det er veldig forskjellig, men føler du deg tung, sliten, trett av medisinene kan man si at du er det. Men mange kan bruke dette uten å føle noen slike symptomer i det hele tatt. 

Merk ar det er en interaksjon mellom Lamictal og Seroquel så de 300 mg du tar tilvarer neppe mer enn 150-200 mg tatt uten Lamictal. Efexor bør man være varsom med ved BP lidelse, kan skape mer ustabilitet.

Legen mente det var bedre å bytte til et snri fra Cipralex (ssri), på grunn av nettopp ustabilitet. (Rapid cycling).

Men mener du da at det er "hipp som happ" om det er snri eller ssri? At jeg kan bli like ustabil med begge typer?

Anonymkode: 756b2...6d7

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her