AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Jeg er nå inne i min 2. hypomani dette året. I mellom har jeg hatt to depressive perioder, avløst av perioder hvor jeg har vært normal/frisk. Er så innmari drittlei av dette nå... Er det sånn at når man først har utviklet rapid cycling, så vil man ha det livet ut? Jeg er i førtiårene nå, og gidder ikke 40 år til med dette! Anonymkode: a691b...a29 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Jeg fikk først diagnose bipolar rapid cycling, ble så stabil med litium i 6-7 år, så fikk jeg en 7 mnd lang hypomani/mani/manisk psykose og har ikke hatt rapid cycling siden Anonymkode: 07986...123 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Kombinasjon av to stemningsstabiliserende evt med tillegg av et AP. Prøve å unngå AD om mulig. Serumkonsentrasjoner må selvsagt måles og dosering må justeres ut fra dette samt effekt og bivirkninger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.