Gå til innhold

Hva vil det si å ha BP2 med tilleggssymptomer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er diagnostisert med bipolar type 2 med tilleggssymptomer og jeg lurer på hva disse tilleggssymptomene innebærer?

Anonymkode: 5421f...58f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er diagnostisert med bipolar type 2 med tilleggssymptomer og jeg lurer på hva disse tilleggssymptomene innebærer?

Det betyr at du har noen psykiske problemer som ikke har sammenheng med at du har bipolar lidelse. 

Anonymkode: f1c15...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr at du har noen psykiske problemer som ikke har sammenheng med at du har bipolar lidelse. 

Anonymkode: f1c15...f29

Ok, takk. Vil det da si at det er usikkert hva de psykiske problemene er? Siden det ikke er spesifisert tenker jeg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Mange som har bipolar har også angst. Kan kjanskje ha noe med det å gjøre. Ville antatt det om det hadde stått om meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Umulig for oss å si hva dine tilleggssymptomer er. Dette er et generelt begrep hvor innholdet varierer fra person til person. 

Du kan spørre din behandler om hvilke symptomer/plager du har som er vurdert til ikke å være en del av en bipolar lidelse.

Om det foreligger mange nok tilleggssymptomer til enda en diagnose, snakker vi om en komorbid tilstand. Dette er ikke uvanlig ved bipolar lidelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
51 minutter siden, FjellOgDalar skrev:

Mange som har bipolar har også angst. Kan kjanskje ha noe med det å gjøre. Ville antatt det om det hadde stått om meg.

Ok, skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
10 minutter siden, Janus30 skrev:

Umulig for oss å si hva dine tilleggssymptomer er. Dette er et generelt begrep hvor innholdet varierer fra person til person. 

Du kan spørre din behandler om hvilke symptomer/plager du har som er vurdert til ikke å være en del av en bipolar lidelse.

Om det foreligger mange nok tilleggssymptomer til enda en diagnose, snakker vi om en komorbid tilstand. Dette er ikke uvanlig ved bipolar lidelse. 

Da skal jeg høre med behandler. Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da skal jeg høre med behandler. Takk for svar.

Ingen årsak 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...