AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Jeg er diagnostisert med bipolar type 2 med tilleggssymptomer og jeg lurer på hva disse tilleggssymptomene innebærer? Anonymkode: 5421f...58f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er diagnostisert med bipolar type 2 med tilleggssymptomer og jeg lurer på hva disse tilleggssymptomene innebærer? Anonymkode: 5421f...58f Det betyr at du har noen psykiske problemer som ikke har sammenheng med at du har bipolar lidelse. Anonymkode: f1c15...f29 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det betyr at du har noen psykiske problemer som ikke har sammenheng med at du har bipolar lidelse. Anonymkode: f1c15...f29 Ok, takk. Vil det da si at det er usikkert hva de psykiske problemene er? Siden det ikke er spesifisert tenker jeg på? Anonymkode: 5421f...58f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FjellOgDalar Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Mange som har bipolar har også angst. Kan kjanskje ha noe med det å gjøre. Ville antatt det om det hadde stått om meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janus30 Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er diagnostisert med bipolar type 2 med tilleggssymptomer og jeg lurer på hva disse tilleggssymptomene innebærer? Anonymkode: 5421f...58f Umulig for oss å si hva dine tilleggssymptomer er. Dette er et generelt begrep hvor innholdet varierer fra person til person. Du kan spørre din behandler om hvilke symptomer/plager du har som er vurdert til ikke å være en del av en bipolar lidelse. Om det foreligger mange nok tilleggssymptomer til enda en diagnose, snakker vi om en komorbid tilstand. Dette er ikke uvanlig ved bipolar lidelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 51 minutter siden, FjellOgDalar skrev: Mange som har bipolar har også angst. Kan kjanskje ha noe med det å gjøre. Ville antatt det om det hadde stått om meg. Ok, skjønner. Anonymkode: 5421f...58f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 10 minutter siden, Janus30 skrev: Umulig for oss å si hva dine tilleggssymptomer er. Dette er et generelt begrep hvor innholdet varierer fra person til person. Du kan spørre din behandler om hvilke symptomer/plager du har som er vurdert til ikke å være en del av en bipolar lidelse. Om det foreligger mange nok tilleggssymptomer til enda en diagnose, snakker vi om en komorbid tilstand. Dette er ikke uvanlig ved bipolar lidelse. Da skal jeg høre med behandler. Takk for svar. Anonymkode: 5421f...58f 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janus30 Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da skal jeg høre med behandler. Takk for svar. Anonymkode: 5421f...58f Ingen årsak 🙂 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.