Gå til innhold

ap og varme.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Er det virkelig sånn at man blir fortere overopphetet når man tar ap og andre medisiner? Det skrev flere på en gruppe jeg er med i,det var sykepleiere som hadde sagt det. Bare tror på det for når det er varme nå blir jeg helt utslått,men sykepleieren min visste ingenting om dette. Har pleid å tåle varme bedre før uten medisiner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv

Jeg var svimmel hele dagen når varmen var, bestilte legetime som jeg nå har avlyst. Tror svimmelheten kom seg av varmen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, stjernestøv said:

Er det virkelig sånn at man blir fortere overopphetet når man tar ap og andre medisiner? Det skrev flere på en gruppe jeg er med i,det var sykepleiere som hadde sagt det. Bare tror på det for når det er varme nå blir jeg helt utslått,men sykepleieren min visste ingenting om dette. Har pleid å tåle varme bedre før uten medisiner. 

Det er helt normalt å bli sliten og svimmel i varmen. Særlig hvis du ikke drikker nok og/eller er i dårlig fysisk form.

Anonymkode: e47de...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt normalt å bli sliten og svimmel i varmen. Særlig hvis du ikke drikker nok og/eller er i dårlig fysisk form.

Anonymkode: e47de...50c

Har drukket nok tror jeg, men den fysiske formen er ikke god. Men så var det flere som skrev de slet med det samme pga ap, det hadde sykepleierene deres sagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor du bor men her jeg bor har vi hatt en ekstrem varme frem til for en uke siden. Det gjør noe med oss alle når man må kjempe for å trekke pusten. Lufta er varm og tung og hode og kropp overopphetet. Tenker det er årsaken mere enn medisiner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
På 18.6.2018 den 15.29, stjernestøv skrev: