Gå til innhold

Negativ eller positiv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

1zvveax.jpg

 

Har alltid hørt at «strek er strek» — men denne er jo så svak... Bare en skygge, eller er det et lite håp? Denne kan tas seks dager før forventet mens, jeg venter mensen om tre dager. Er det noe håp i at den kan bli tydeligere om noen dager?

Anonymkode: e8121...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vent til du skulle hatt mensen og test med morgenurin.  Det er bare forvirrende å teste så tidlig.

Om streken er der eller ikke, vil jeg ikke gjette på uten å ha sett testen før den ble brukt - kunne du skimte den "potensielle" streken før du testet også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, laban skrev:

Vent til du skulle hatt mensen og test med morgenurin.  Det er bare forvirrende å teste så tidlig.

Om streken er der eller ikke, vil jeg ikke gjette på uten å ha sett testen før den ble brukt - kunne du skimte den "potensielle" streken før du testet også?

Vet det veldig godt, men klarte ikke denne gangen :( Morgenurin tester jeg alltid på. Nei, skimtet ingen strek når jeg åpnet den. Ikke før den ved siden av begynte å bli blå kom denne skyggen frem på den andre. Håpte og håpte den også skulle bli tydeligere, men neida... 

Anonymkode: e8121...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håpte og håpte den også skulle bli tydeligere, men neida... 

Du får vente tre dager og krysse fingre og tær så lenge ;) Håper du får det svaret du ønsker deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Helt enig, man skaper trøbbel for seg selv med for tidlige tester. Kanskje så mye som halvparten av alle graviditeter ender med abort, men det registreres kun som litt sen menstruasjon.

Vent med test til du har passert tidspunkt for ventet menstruasjon. Det er mitt råd.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...