AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 http://www.nettavisen.no/na24/skattepengene-kommer-27-juni/3423502867.html Skal de brukes eller spares? Anonymkode: fa07f...e28 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: http://www.nettavisen.no/na24/skattepengene-kommer-27-juni/3423502867.html Skal de brukes eller spares? Anonymkode: fa07f...e28 Penger er til for å brukes 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Spares Anonymkode: 08823...5f0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Jeg setter det på feriekonto, til bruk i år eller senere, enten ferie eller helgetur. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Synes alltid de kommer så seint, jeg. Hadde ikke regnet med dem før etter sommeren. Men greit det :-) De settes uansett inn på feriekonto, til bruk utover høsten eller vinteren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 9 timer siden, morsan skrev: Jeg setter det på feriekonto, til bruk i år eller senere, enten ferie eller helgetur. Det skulle jeg også, men fikk brev fra Skatteetaten at de ønsket mer dokumentasjon. Selv om jeg sendte det samme dag, får jeg skatteoppgjøret 3 mnd senere. Også i år da, når jeg endelig får mye igjen på skatten 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Fikk restskatt, så feriepengene mine dro den veien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gargamel Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Forsvinner i det store sluket, tenker jeg. Det er ingen kjempesum, og jeg har ingen spesielle planer for dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie321 Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Jeg får litt igjen og det går med til å betale for reparasjon på bilen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 På 19.06.2018 den 19.23, issomethingwrong skrev: Det skulle jeg også, men fikk brev fra Skatteetaten at de ønsket mer dokumentasjon. Selv om jeg sendte det samme dag, får jeg skatteoppgjøret 3 mnd senere. Også i år da, når jeg endelig får mye igjen på skatten Kjipt om man allerede hadde innkalkulert dette til bruk på årets sommerferie, ja. Jeg gjør aldri det - lar det gå på en feriepott til bruk utover høsten/vinteren til bruk senere. Det har kanskje en viss sammenheng med at jeg i mange år var gift med en nøringsdrivende og derfor først fikk skatteoppgjøret om høsten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Vi flytter så her forsvinner pengene inn i det store flyttesuget. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gondor Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Pengene går inn på sparekonto og fyker ut i oktober når barna og jeg skal til Tyskland 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Skattepengene kommer TIDLIGST neste uke! Noen får ikke før i slutten av august, og noen i oktober. Jeg hadde glemt skattepengene, jeg har egentlig allerede brukt dem opp på et forenklet forelegg. Så de går rett inn på sparekontoen. Men var greit å bli minnet på dem, for jeg fikk ikke regnestykket til å gå opp. Jeg skulle jo klare å fylle opp det jeg har brukt av sparekontoen, i løpet av denne mnd. Nå tror jeg det går sånn nesten ihvertfall. Går endel penger på medisiner denne mnd. Men noe av det får jeg tilbake senere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilie Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 I det store sluket til alt og ingenting. Ikke store summen heller 😅 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Worrisome Plenty Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Jeg skal bruke de til rent forbruk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xtra Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Tror jeg skal forsøke å spare pengene til høsten når jeg både skal på høstferie og flere langhelger i utlandet :). Juni er en feit måned med både feriepenger og evt. skattepenger. Burde nesten vært fordelt utover i året ;). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Tenker ikke så mye på penger selv om jeg absolutt burde tenke mer da fremtidige inntektsmuligheter sikkert blir gå. Tenker mest på og håper på at jeg skulle komme ordentlig på bena igjen men kreftene svinner bare hen mer og mer. Må nok ringe å spørre om å få tilsendt papirer for uførestønad. Blir kanskje til det.Må prøve sende inne på nytt. Men det er ikke lett å bare gi opp alt. Det kreves deltagelse i ordinært arbeidsliv for å være innenfor systemet og det er ikke lett å oppnå i dag spesielt når helsa alvorlig krangler. Veldig vanskelig for flere enn meg tror jeg selv om jeg faktisk har mye utdanning. Men veldig hyggelig at man har fått noen kroner tilbake og at de overvåker skattetrekk enda mere. Betryggende. Anonymkode: f48b7...79a 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.