Gå til innhold

Netflix anbefalinger?


Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

jeg har problemer med å finne noe å se på Netflix for tiden, noen som har tips? Selv kan jeg anbefale Casa de papel, eller papirhuset på norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

InnlagtPåDOL
41 minutes ago, Worrysome plenty said:

jeg har problemer med å finne noe å se på Netflix for tiden, noen som har tips? Selv kan jeg anbefale Casa de papel, eller papirhuset på norsk.

Breaking Bad / Better Call Saul og Narcos (med de har du sikkert sett). Ellers er det meste ræl der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Ja, jeg har sett alt det. Synes det er lenge siden det har kommet noe nytt som virker spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
48 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

jeg har problemer med å finne noe å se på Netflix for tiden, noen som har tips? Selv kan jeg anbefale Casa de papel, eller papirhuset på norsk.

Bloodline, The Fall, Mindhunter, Broadchurch, Marcella, Narcos (ikke sett denne enda). The Fall synes jeg var spesielt god. 

Ser på denne nå men husker ikke om den er på hbo eller netflix https://www.imdb.com/title/tt7016936/

Anonymkode: 997f4...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
stjernestøv
6 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Nå er det skralt med kvalitet på Netflix altså. Finner ikke noe som frister.

Bates motel, hemlock grove,altered carbon, 13 reasons why,Dexter,Frontier,og safe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dexter som nevnt, men den er ikke på netflix i norge idag ihvertfall

Ozark.

Drive er god film, men den er ikke på netflix i norge i dag ihvertfall

Damnation er den neste serien jeg skal se på Netflix men har bare sett 1 episode så langt så vet ikke om den er god eller dårlig, enda

Gjøkeredet ^^ men den er ikke på netflix i norge idag ihvertfall.

 

Disclaimer, dette er subjektivt da :P  Og jeg har dårlig hukommelse så er ikke nødvendigvis de beste jeg husker o.o

Er enig synes det er dumt at det er så lite utvalg på Netflix, det burde være mulig å betale en fornuftig pris og få tilgang til det en vil se, de kunne kalt det netflix+ med alt tilgjengelig for 200? 300? kroner?, isteden for å enten bruke 100 kroner per film.. så mye er ikke jeg villig til å betale ihvertfall.

Anonymkode: a16b4...385

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.6.2018 den 23.02, Worrysome plenty skrev:

Ja, jeg har sett alt det. Synes det er lenge siden det har kommet noe nytt som virker spennende.

Så dårlig utvalg at jeg sa opp ab. Men kommer tilbake når nye sesonger av Better Call Saul og Ozark kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dicte, Marcella, Call the midwife, Outlander, Homeland, The Americans, Van Helsing. 

Litt vanskelig å anbefale noe uten å vite hva du liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Favorittene er Orange is the new black, Tidlige sesonger av House of Cards, The killing, Top of the lake, Gotham og Star Trek.

Men jeg har vanskelig for å finne noe nytt, da jeg har hatt Netflix siden det kom til Norge, og brukt det hver dag...

 

Endret av Worrysome plenty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rectify, Guilt, Bloodline, Hemlock Grove, La Mante, La Treve, Tabula Rasa, Ozark, Wynonna Earp, Gypsy, Punisher, Elementary, Outlander, Dicte, The Affair, Prisoners, Marcella, The good wife, Dr. Foster, The last kingdom, Salvation, Bates Motel, Velvet, The hunger games, 

Anonymkode: 06e6a...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...