Gå til innhold
Worrysome plenty

Netflix anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Worrysome plenty

jeg har problemer med å finne noe å se på Netflix for tiden, noen som har tips? Selv kan jeg anbefale Casa de papel, eller papirhuset på norsk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

InnlagtPåDOL
41 minutes ago, Worrysome plenty said:

jeg har problemer med å finne noe å se på Netflix for tiden, noen som har tips? Selv kan jeg anbefale Casa de papel, eller papirhuset på norsk.

Breaking Bad / Better Call Saul og Narcos (med de har du sikkert sett). Ellers er det meste ræl der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Worrysome plenty

Ja, jeg har sett alt det. Synes det er lenge siden det har kommet noe nytt som virker spennende.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
48 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Bloodline, The Fall, Mindhunter, Broadchurch, Marcella, Narcos (ikke sett denne enda). The Fall synes jeg var spesielt god. 

Ser på denne nå men husker ikke om den er på hbo eller netflix https://www.imdb.com/title/tt7016936/

Anonymkode: 997f4...ff0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Worrysome plenty

Nå er det skralt med kvalitet på Netflix altså. Finner ikke noe som frister.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
stjernestøv
6 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Nå er det skralt med kvalitet på Netflix altså. Finner ikke noe som frister.

Bates motel, hemlock grove,altered carbon, 13 reasons why,Dexter,Frontier,og safe. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Eller er handmaids tale bra på hbo, og the doctor på sumo. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Dexter som nevnt, men den er ikke på netflix i norge idag ihvertfall

Ozark.

Drive er god film, men den er ikke på netflix i norge i dag ihvertfall

Damnation er den neste serien jeg skal se på Netflix men har bare sett 1 episode så langt så vet ikke om den er god eller dårlig, enda

Gjøkeredet ^^ men den er ikke på netflix i norge idag ihvertfall.

Disclaimer, dette er subjektivt da :P  Og jeg har dårlig hukommelse så er ikke nødvendigvis de beste jeg husker o.o

Er enig synes det er dumt at det er så lite utvalg på Netflix, det burde være mulig å betale en fornuftig pris og få tilgang til det en vil se, de kunne kalt det netflix+ med alt tilgjengelig for 200? 300? kroner?, isteden for å enten bruke 100 kroner per film.. så mye er ikke jeg villig til å betale ihvertfall.

Anonymkode: a16b4...385

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
gråstein
På 18.6.2018 den 23.02, Worrysome plenty skrev:

Ja, jeg har sett alt det. Synes det er lenge siden det har kommet noe nytt som virker spennende.

Så dårlig utvalg at jeg sa opp ab. Men kommer tilbake når nye sesonger av Better Call Saul og Ozark kommer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Worrysome plenty

Jeg har sett det som blir foreslått. Men takk for tips.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fionys

Dicte, Marcella, Call the midwife, Outlander, Homeland, The Americans, Van Helsing. 

Litt vanskelig å anbefale noe uten å vite hva du liker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Worrysome plenty

Favorittene er Orange is the new black, Tidlige sesonger av House of Cards, The killing, Top of the lake, Gotham og Star Trek.

Men jeg har vanskelig for å finne noe nytt, da jeg har hatt Netflix siden det kom til Norge, og brukt det hver dag...

Endret av Worrysome plenty

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Rectify, Guilt, Bloodline, Hemlock Grove, La Mante, La Treve, Tabula Rasa, Ozark, Wynonna Earp, Gypsy, Punisher, Elementary, Outlander, Dicte, The Affair, Prisoners, Marcella, The good wife, Dr. Foster, The last kingdom, Salvation, Bates Motel, Velvet, The hunger games, 

Anonymkode: 06e6a...4b0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her