Gå til innhold

Hadde dette vært en idé? Kupton


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Om du, Kupton, kunne starta en egen nettside, uavhengig av DOL? Kanskje fått med deg et par psykiatrieksperter/arbeidere til, hvor folk mot betaling kunne stillet dere spørsmål og fått ordentlige svar? Her har jeg forstått at det er blitt for mye sensur og mistenkeliggjøring av svar fra folk som åpenbart kan psykiatri! Ting blir slettet fordi det påståes at man ikke vet hvem som svarer, noe som jo bare er tull. "Alle", inkludert administrasjonen, vet jo nå hvem du er, og f.eks. hvem/hva Psykia er. 

Anonymkode: ec80e...69a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FjellOgDalar

PsykiaterOnline... Hadde vært noe det, men jeg tror Kupton liker å være gratis tilgjengelig.

Psykiatersvar tror jeg man kan betale for hos lommelegen. Har også vært eksperthjelp.no, men jeg vet ikke hvordan det er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at vi skal være litt forsiktig med å stille direkte spm til han. Veldig fint at han er her, men det kan kanskje bli mye om det bare blir forventet svar? Det er jo ikke betalt mer. Jeg hadde selv kjent på den forventningen om å svare (men tror vel i grunnen ikke Kupton lar seg stresse like lett😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke folk bare være happy med at han skriver her nå og deler kompetansen sin fra da han hadde dette som jobb, selv om han nå har nådd pensjonsalderen?

Samt respektere at mannen også har et liv utenom her?

Når det gjelder Psykia, så er situasjonen en litt annen. Det er jo åpenbart at å skrive svar her er business for private klinikker, og muligens i strid med regelverket, men så lenge det er gratis svar og det hjelper andre, så er det vinn-vinn (for meg i alle fall).

Endret av issomethingwrong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Kan ikke folk bare være happy med at han skriver her nå og deler kompetansen sin fra da han hadde dette som jobb, selv om han nå har nådd pensjonsalderen?

Samt respektere at mannen også har et liv utenom her?

Når det gjelder Psykia, så er situasjonen en litt annen. Det er jo åpenbart at å skrive svar her er business for private klinikker, og muligens i strid med regelverket, men så lenge det er gratis svar og det hjelper andre, så er det vinn-vinn (for meg i alle fall).

Jeg er takknemlig for at han er her. Det viser hvor stor etterspørsel er her i landet. Jeg har en håp om framtiden med en bedring i psykisk helsevenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Yep, det er bra vi har han - og at han faktisk i det hele tatt vil bruke deler av sin vel unte pensjonisttilværelse til å svare på enkelte spørsmål eller dele tanker og meninger med oss.  Psykia vil jo kanskje ha litt mer forretningsmessig tankegang bak å svare gratis til folk i slike fora. De vil jo vise hva de kan levere så de kan trekke til seg betalende pasienter. Og at det kan være noen å finne på fora som dette er jo helt logisk. Så lenge ingen begynner å svare her for å markedsføre legemiddelindustri. da har DOL-meg tatt sitt siste åndedrag...

Vi får være glad for at vi har noe, tross ugreiene det er blitt her i det seinere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen grunn til å beklage. Tanken har vært tenkt. Det er imidlertid mye ekstraarbeid med å drifte et slikt nettsted. Dessuten har betaling aldri vært et viktig moment i dette.

Kupton hadde egentlig tenkt å legge inn årene for godt, men ser at mange har vanskelig for å få kvalifisert hjelp på en enkel måte fra psykiatrien. Derfor prøver en å bidra med en smule kunnskap fra fagområdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, kupton skrev:

Ingen grunn til å beklage. Tanken har vært tenkt. Det er imidlertid mye ekstraarbeid med å drifte et slikt nettsted. Dessuten har betaling aldri vært et viktig moment i dette.

Kupton hadde egentlig tenkt å legge inn årene for godt, men ser at mange har vanskelig for å få kvalifisert hjelp på en enkel måte fra psykiatrien. Derfor prøver en å bidra med en smule kunnskap fra fagområdet.

👍Slik innstilling bør klones! Tusen takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, kupton skrev:

Ingen grunn til å beklage. Tanken har vært tenkt. Det er imidlertid mye ekstraarbeid med å drifte et slikt nettsted. Dessuten har betaling aldri vært et viktig moment i dette.

Kupton hadde egentlig tenkt å legge inn årene for godt, men ser at mange har vanskelig for å få kvalifisert hjelp på en enkel måte fra psykiatrien. Derfor prøver en å bidra med en smule kunnskap fra fagområdet.

Flott å ha deg her :) 

Anonymkode: 3b517...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, kupton skrev:

Ingen grunn til å beklage. Tanken har vært tenkt. Det er imidlertid mye ekstraarbeid med å drifte et slikt nettsted. Dessuten har betaling aldri vært et viktig moment i dette.

Kupton hadde egentlig tenkt å legge inn årene for godt, men ser at mange har vanskelig for å få kvalifisert hjelp på en enkel måte fra psykiatrien. Derfor prøver en å bidra med en smule kunnskap fra fagområdet.

Og det setter jeg veldig pris på at du gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.6.2018 den 14.14, kupton skrev:

Ingen grunn til å beklage. Tanken har vært tenkt. Det er imidlertid mye ekstraarbeid med å drifte et slikt nettsted. Dessuten har betaling aldri vært et viktig moment i dette.

Kupton hadde egentlig tenkt å legge inn årene for godt, men ser at mange har vanskelig for å få kvalifisert hjelp på en enkel måte fra psykiatrien. Derfor prøver en å bidra med en smule kunnskap fra fagområdet.

Bare husk å se deg baklengs ombord når du ror 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...