Gå til innhold

Unormalt, skremmende oppkast!


Erle123

Anbefalte innlegg

Jeg trenger råd.

For to år siden hadde jeg en episode der jeg desperat prøvde å kaste opp maten jeg hadde spist, grunnet psykiske problemer med selvbilde. Etter det har jeg aldri kastet opp, selv om jeg har brekket meg noen få ganger når jeg har vært syk.

I dag, som ut av ingenting, kjente jeg et plutselig ubehag når jeg satt og spiste og måtte springe inn på do. Jeg fikk veldige brekninger, hoste pg kjente "at noe måtte ut". I tillegg følte jeg meg svimmel, begynte etterhvert å se tåkete og ble fjern, slik man jo kan bli når man kaster opp. Slik som tildligere når jeg har måtte kaste opp etter tidligere beskrevede hendelse, fikk jeg ikke til å kaste opp, men tro meg, brekninger og ubehag hadde jeg. Dette gjorde meg sliten. Jeg gikk til slutt å la meg med en bøtte ved siden av.

Hovedpunktet; Spytt og slim var det som kom ut, men dette var ikke som vanlig. Det var rødt, rosa eller gjennomsiktig. Innholdet i bøtten, som allerede hadde noen dl vann i seg, så generelt sett gjennomsiktig ut. Dette er jeg helt sikker på etter å ha lugget bøyd over den i en time.

MEN: etter å ha lugget å hvilt i atter en time, sto jeg opp. Innholdet i bøtten skremte meg noe veldig!!! Det var store røde klumper! Det så ut som gigantiske versjoner av klumpete, røde, celler! Noen var bananformede, andre runde og de hang sammen med tykke hvite tråder, trolig mitt eget DNA. Men, innholdet hadde vært blankt, kun med rød eller rosa farge når jeg spyttet det ut. Nå så det ut som kjøttbiter. Hva kan det være? Kan det være alvorlig? Vennligst svar fort, jeg er litt nervøs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, Erle123 skrev:

MEN: etter å ha lugget å hvilt i atter en time, sto jeg opp. Innholdet i bøtten skremte meg noe veldig!!! Det var store røde klumper! Det så ut som gigantiske versjoner av klumpete, røde, celler! Noen var bananformede, andre runde og de hang sammen med tykke hvite tråder, trolig mitt eget DNA. Men, innholdet hadde vært blankt, kun med rød eller rosa farge når jeg spyttet det ut. Nå så det ut som kjøttbiter. Hva kan det være? Kan det være alvorlig? Vennligst svar fort, jeg er litt nervøs!

Dna'er ditt er ikke så stort at du har mulighet til å se det med det blotte øyet. :) Det er slim, magesyre og evt. innhold fra magesekken. Du har ikke spydd opp dine egne innvoller, så slapp av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, men misforstå meg rett og ikke heng deg opp i uviktige ting. Jeg trodde for eksempel aldri at dette var biter av mine egne innvoller. Jeg vil bare ha svar på et enkelt spørsmål. Poenget med teksten var at det var gjennomsiktig oppspytt som plutselig ble til svære røde klumper. Er ikke det litt rart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Erle123 skrev:

Takk, men misforstå meg rett og ikke heng deg opp i uviktige ting. Jeg trodde for eksempel aldri at dette var biter av mine egne innvoller. Jeg vil bare ha svar på et enkelt spørsmål. Poenget med teksten var at det var gjennomsiktig oppspytt som plutselig ble til svære røde klumper. Er ikke det litt rart?

Var vel noe du nettopp hadde spist og som svellet opp i væsken i bøtta etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestemte meg uansett for å dra til legen i morgen. Sover nå og tar det rolig. Dette var uvanlig meg. Tar ingen drastiske valg med mindre drastiske symptomer. Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...