AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Jeg holdt hunden idag, da jeg skulle sette den med sparket den ifra med all kraft og traff meg rett i leverområdet, er dette nok til og skape en indre blødning? er livredd!! er 11-12 timer siden det skjedde Anonymkode: 03b75...dcb 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Den traff midt i midten rett under brystkassen der leveren og magen er Anonymkode: 03b75...dcb 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg holdt hunden idag, da jeg skulle sette den med sparket den ifra med all kraft og traff meg rett i leverområdet, er dette nok til og skape en indre blødning? er livredd!! er 11-12 timer siden det skjedde Anonymkode: 03b75...dcb Har du smerter da? Tydelige merker utenpå huden som tilsier at det er blødninger under der? Føler du deg kraftløs? Slapp av - kroppen tåler en god støyt! Jeg tviler sterkt på at selv en stooor hund klarer å sparke deg så hardt at du får indre blødninger av det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.