Gå til innhold

feriedager


kosova92

Anbefalte innlegg

Hei. Hvordan regner man feriedager i en 80% stilling.  Jeg har 22 ferie dager sammenheng 3uker ferie, men så har jeg fått beskjed ay jeg har 3 dager til gode, det forstår jeg ikke helt. Kan dere hjelpe meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, kosova92 skrev:

Hvordan regner man feriedager i en 80% stilling.

Hvis du forteller om du jobber 80% som fire faste dager i uka (altså med én fast fridag) eller har en annen løsning, og forklarer hva du mener med dette (sitatet nedenfor - mener du at du har tatt ut tre uker sammenhengende, altså 15 normale arbeidsdager?), er det kanskje noen som kan hjelpe deg.

6 minutter siden, kosova92 skrev:

Jeg har 22 ferie dager sammenheng 3 uker ferie

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har jobbet deltid hele livet men hatt akkurat like mange feriedager som de i 100% stilling. 

Anonymkode: 3c97d...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, laban skrev:

Hvis du forteller om du jobber 80% som fire faste dager i uka (altså med én fast fridag) eller har en annen løsning, og forklarer hva du mener med dette (sitatet nedenfor - mener du at du har tatt ut tre uker sammenhengende, altså 15 normale arbeidsdager?), er det kanskje noen som kan hjelpe deg.

Jeg har tatt ut 3 uker ferie. det står 22dager som jeg skal bruke i ferie, men så står det at jeg har brukt opp 19 dager og har til gode 3 dager. Jeg forstår ikke på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, kosova92 skrev:

Jeg har tatt ut 3 uker ferie.

Jobber du fire dagers uke, altså en fast fridag i uka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, laban skrev:

Jobber du fire dagers uke, altså en fast fridag i uka?

Nei, jeg jobber i fast turnus, så jeg jobber litt foskjellige dager i løpet 6 ukers turnus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kosova92 skrev:

Nei, jeg jobber i fast turnus, så jeg jobber litt forskjellige dager i løpet 6 ukers turnus

Da må jeg melde meg ut, jeg har ikke greie på om / hvordan turnus kompliserer regnestykket.

Jeg tror du må snakke med personalavdelingen / personalansvarlig der du jobber, for å få et svar som ikke inneholder mye synsing og gjetting - hvis det ikke er noen her som jobber med sånt og som leser spørsmålet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, laban skrev:

Da må jeg melde meg ut, jeg har ikke greie på om / hvordan turnus kompliserer regnestykket.

Jeg tror du må snakke med personalavdelingen / personalansvarlig der du jobber, for å få et svar som ikke inneholder mye synsing og gjetting - hvis det ikke er noen her som jobber med sånt og som leser spørsmålet ditt.

ok, men ellers takk for hjelpen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...