Gå til innhold

Har ikke lyst på ferie.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Ja det er pga angst,etter lang tis isolering er alt der ute skummelt. Er det noe som bør aksepteres av andre? Trenger vel ikke si grunnen heller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er pga angst,etter lang tis isolering er alt der ute skummelt. Er det noe som bør aksepteres av andre? Trenger vel ikke si grunnen heller? 

Tja... jeg lurer på om det ikke likevel hadde gjort deg godt. Om det gjelder 7 dager kunne du feks vært der i 4 dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutes ago, stjernestøv said:

Ja det er pga angst,etter lang tis isolering er alt der ute skummelt. Er det noe som bør aksepteres av andre? Trenger vel ikke si grunnen heller? 

Ikke jeg heller.

Skal du eventuelt reise langt?

Anonymkode: 12e39...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, XbellaX skrev:

Tja... jeg lurer på om det ikke likevel hadde gjort deg godt. Om det gjelder 7 dager kunne du feks vært der i 4 dager. 

Har ikke noe spesiel plass vi skal reise heller,vi pleier å bestille en leilighet/hytte å være der noen dager. Men har ikke lyst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, XbellaX skrev:

Tja... jeg lurer på om det ikke likevel hadde gjort deg godt. Om det gjelder 7 dager kunne du feks vært der i 4 dager. 

Har ikke noe spesiel plass vi skal reise heller,vi pleier å bestille en leilighet/hytte å være der noen dager. Men har ikke lyst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke jeg heller.

Skal du eventuelt reise langt?

Anonymkode: 12e39...929

Samboeren vil jo til østlandet og Sverige,jeg er heller med på dagsturer uten overnatting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Har ikke noe spesiel plass vi skal reise heller,vi pleier å bestille en leilighet/hytte å være der noen dager. Men har ikke lyst. 

I blant har man ikke lyst før man faktisk kommer seg dit og får senket skuldrene litt. Jeg synes du skal dra likevel, til tross for at dette er kanskje det siste du kan tenke deg rett og slett fordi kropp og hode har godt av miljøforandring. Ta med deg en tegnebok, slapp av med gode middager og noe godt i glasset, se på tv og bare pust ut et annet sted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, XbellaX skrev:

I blant har man ikke lyst før man faktisk kommer seg dit og får senket skuldrene litt. Jeg synes du skal dra likevel, til tross for at dette er kanskje det siste du kan tenke deg rett og slett fordi kropp og hode har godt av miljøforandring. Ta med deg en tegnebok, slapp av med gode middager og noe godt i glasset, se på tv og bare pust ut et annet sted. 

Hmf. Får tenke på det da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Samboeren vil jo til østlandet og Sverige,jeg er heller med på dagsturer uten overnatting. 

Hva med en mellomting? Dra bort noen dager men nærmere der dere bor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er pga angst,etter lang tis isolering er alt der ute skummelt. Er det noe som bør aksepteres av andre? Trenger vel ikke si grunnen heller? 

Blir du hjemme har angsten vunnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, XbellaX skrev:

Hva med en mellomting? Dra bort noen dager men nærmere der dere bor?

Han vil helst lengst mulig unna han, men kan jo diskutere det med han. Han har lyst på gatebil også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
5 minutter siden, Janus30 skrev:

Blir du hjemme har angsten vunnet. 

Ja det er jo forsåvidt sant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er pga angst,etter lang tis isolering er alt der ute skummelt. Er det noe som bør aksepteres av andre? Trenger vel ikke si grunnen heller? 

Jeg synes så absolutt du skal dra. Du sitter jo hjemme innenfor husets 4 vegger 365 dager i året, så du har bare godt av å komme deg litt ut. Som en annen sa - om du blir hjemme har angsten vunnet. Og som du vet er ikke angst farlig, det er bare veldig ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
2 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg synes så absolutt du skal dra. Du sitter jo hjemme innenfor husets 4 vegger 365 dager i året, så du har bare godt av å komme deg litt ut. Som en annen sa - om du blir hjemme har angsten vunnet. Og som du vet er ikke angst farlig, det er bare veldig ubehagelig.

Ja jeg sitter her jeg. Får se hva det blir til da, har ikke lyst å reise så langt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg sitter her jeg. Får se hva det blir til da, har ikke lyst å reise så langt. 

Men har du lyst til å være hjemme alene, hvis mannen din drar ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Men har du lyst til å være hjemme alene, hvis mannen din drar ?

Ha kommer til å dra på turer alene, han er glad i fjellturer overalt. Men sønnen min er jo her da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ha kommer til å dra på turer alene, han er glad i fjellturer overalt. Men sønnen min er jo her da. 

Spørsmålet var om DU vil synes det er greit å være alene hjemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Ha kommer til å dra på turer alene, han er glad i fjellturer overalt. Men sønnen min er jo her da. 

Kanskje det er en godt opplevelse for deg, men jeg forstår deg godt. Kvir meg også litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Betti 11 skrev:

Kanskje det er en godt opplevelse for deg, men jeg forstår deg godt. Kvir meg også litt.

Ja det er noe styr det feriegreiene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg handler sånt litt om å ta hensyn til andre i familien. Noen ganger gjør man ting man ikke har så lyst til, fordi det gleder andre.

Ut fra det du har skrevet her (men jeg kjenner ham ikke, så jeg kan ta feil), har jeg fått inntrykk av at samboeren din tar en del hensyn til deg. Han kjører deg, gjør mye på egen hånd og reiser sjelden bort, fordi du ikke kjører bil og liker deg best hjemme. Da synes jeg du skal prøve å bli med på tur noen dager når han har lyst til det. Dere trenger jo ikke være borte så lenge.

Alle har godt av en liten pause fra hverdagen iblant. Du har jo ønsket deg et puff for å bli litt mer aktiv, og kanskje går det bedre enn du frykter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...