Gå til innhold

Så trøtt


Betti 11

Anbefalte innlegg

Har ingen energi, kunne bare sove. Når jeg sover om dagen tre timer, kan jeg sove 8 timer i tilleg. Avlyste alle ting som kan avlyses. Hva skal jeg gjøre om å få mer energi. Det er som man prøve å kommer opp og faller dypere ned. Er det depresjonen som påvirker, eller medisin?  Hvordan blir man frisk uten energi? Jeg har lest ei bok, hvor en del trigget meg. Da brøt det ut av meg og jeg gråt lenge. Hvordan skal jeg gå i terapi når jeg ikke takkler en bokfortelling? Det skremmer meg. Eller er jeg redd på følelse mine, eller den som dukker opp? Nå tviler jeg å gå i terapi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
43 minutter siden, Betti 11 skrev:

Har ingen energi, kunne bare sove. Når jeg sover om dagen tre timer, kan jeg sove 8 timer i tilleg. Avlyste alle ting som kan avlyses. Hva skal jeg gjøre om å få mer energi. Det er som man prøve å kommer opp og faller dypere ned. Er det depresjonen som påvirker, eller medisin?  Hvordan blir man frisk uten energi? Jeg har lest ei bok, hvor en del trigget meg. Da brøt det ut av meg og jeg gråt lenge. Hvordan skal jeg gå i terapi når jeg ikke takkler en bokfortelling? Det skremmer meg. Eller er jeg redd på følelse mine, eller den som dukker opp? Nå tviler jeg å gå i terapi.

For det første bør man ikke avlyse alle ting, det er viktig å holde seg litt aktiv selv om man ikke føler for det.

Man kan ikke sammenligne en bok med terapi. I terapi får du hjelp til å håndtere problemene dine. Dessuten burde du holde deg unna bøker/filmer som trigger deg siden du ikke kan håndtere det.

Anonymkode: ce3d4...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For det første bør man ikke avlyse alle ting, det er viktig å holde seg litt aktiv selv om man ikke føler for det.

Man kan ikke sammenligne en bok med terapi. I terapi får du hjelp til å håndtere problemene dine. Dessuten burde du holde deg unna bøker/filmer som trigger deg siden du ikke kan håndtere det.

Anonymkode: ce3d4...62e

Ja, det stemmer at man må vare aktiv. Jeg har barn og da kan du ikke ligge i senga hele dagen. Det blir nok aktivitet. I mellomtida liker jeg å lese. Det roer meg ned og jeg visste ikke at det blir sånn ei bok som setter meg ut og neste gang spør jeg bibliotekaren. Det må jeg ikke har for tida denne greia. Jeg tror jeg er bare redd på terapien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...