Gå til innhold

Når var eggløsning?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er gravid og er så lykkelig 😍 hadde første dag i siste mens 02.05 fikk positiv test 30.05! Var på ultralyd på mandag hvor jeg fikk beskjed om at jeg var 6+1 👌🏽 Jeg trodde jeg var over 7 uker på vei.. når har jeg hatt eggløsning sånn ca?🙈 jeg forstår ikke helt dette med syklus osv! 

Anonymkode: 851af...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg går ut fra at det var ultralyd mandag 18.juni?

Du har hatt eggløsning ca 20.5.. Hva var grunnen til at du hadde tidlig ultralyd?

Lykke til videre, vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Jeg går ut fra at det var ultralyd mandag 18.juni?

Du har hatt eggløsning ca 20.5.. Hva var grunnen til at du hadde tidlig ultralyd?

Lykke til videre, vennlig hilsen Mette

Ja, mandag 18 juni :) 
okei, da vet jeg det. så rundt 20.5 ca da?

jeg hadde tidlig ultralyd fordi jeg har blødd siden forventet mens.. blør fremdeles, men fikk i dag se et bankende hjerte :) hun sa noe om at jeg hadde en forliggende livmor og ikke minst bakovervendt livmor? jeg forstår ikke så mye av det, men blodet kom hvertfall ikke fra der embryoet er, hun visste ikke hvor det kom i fra :s 

Anonymkode: 851af...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...