Gå til innhold

Hvor lenge er det sannsynlig at jeg må vente på time hos psykolog?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg kuttet kontakten med psykiatrien for en måned siden, men merker nå at det er veldig vanskelig å klare seg uten noe hjelp. Jeg sliter med paranoide tanker og selvdestruktivitet. Brenning, alkohol og overdoser. Selvmordstankene har også kommet tilbake. Hvor lenge er det sannsynlig at jeg må vente på time hos psykolog?

Anonymkode: 6ef37...544

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Absolutt helt umulig å svare på. Ventetidene er svært ulike rundt omkring i landet. Dessuten er det svært avhengig av hva fastlegen skriver i henvisningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, kupton skrev:

Absolutt helt umulig å svare på. Ventetidene er svært ulike rundt omkring i landet. Dessuten er det svært avhengig av hva fastlegen skriver i henvisningen.

Skjønner, takk for svar likevel.

Anonymkode: 6ef37...544

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du ikke muligheten for en åpen retur i løpet av ett gitt antall måneder etterpå? Jeg fikk 3 måneder på dps hvor jeg kunne ringe å få time hvis det forverret seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 minutter siden, Soletti skrev:

Fikk du ikke muligheten for en åpen retur i løpet av ett gitt antall måneder etterpå? Jeg fikk 3 måneder på dps hvor jeg kunne ringe å få time hvis det forverret seg. 

Jo, de sa at det bare var å ta kontakt om det skulle være noe, men jeg vil ikke tilbake til behandleren jeg hadde og ønsker meg en ny, jeg regner med at legen da må sende henvisning?

Anonymkode: 6ef37...544

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, de sa at det bare var å ta kontakt om det skulle være noe, men jeg vil ikke tilbake til behandleren jeg hadde og ønsker meg en ny, jeg regner med at legen da må sende henvisning?

Anonymkode: 6ef37...544

Det skader ikke å ringe og si at du vil til en annen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
8 minutter siden, Soletti skrev:

Det skader ikke å ringe og si at du vil til en annen. 

Jeg tør ikke å ringe selv, men jeg kan kanskje få fastlegen til å gjøre det?

Anonymkode: 6ef37...544

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...