Gå til innhold

Lekkasje


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei Mette. Jeg lurer litt på mulige årsaker til en hendelse idag. Det har seg slik at jeg kan få akutt diaré (jeg tror nok det er pga stress), men i dag bæsjet jeg meg ut. Jeg dro ut på luftetur, og hadde kanskje gått 10-15 minutter før jeg kjente at det holdt på å gå galt. Og det gikk galt- jeg rakk ikke doen. Jeg klarte ikke holde meg. Jeg tenker det kan være pga stress/overbelastning (har en psykisk lidelse der problemer med fordøyelsen ikke er helt uvanlig), men kan det være andre grunner? Er dette bekymringsverdig, eller var det bare psykosomatisk? Litt stressende er det at jeg bare plutselig i løpet av minutter får skikkelig trang til å gå på do. Kan det være en underliggende sykdom? Kan det ha sammenheng med mensen? 

Jeg er 20 år, har aldri født barn eller vært gravid. 

Anonymkode: 8119d...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Dette må du snakke med din fastlege om. Det er ikke vanlig plage i forbindelse med menstruasjon. Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
44 minutter siden, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Dette må du snakke med din fastlege om. Det er ikke vanlig plage i forbindelse med menstruasjon. Vennlig hilsen Mette

Takk for svar. Hva vil fastlegen gjøre? Er det nødvendig å gå til legen etter en gang, eller skal jeg sjekke om det skjer igjen?

Anonymkode: 8119d...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
25 minutter siden, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Bare hvis det gjentar seg. Hilsen Mette

Okei, tusen takk😊😊

Anonymkode: 8119d...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...