Gå til innhold

«Tannpine» i hele kroppen, psykisk?


Soletti

Anbefalte innlegg

I natt våknet jeg av sterke smerter i hele kroppen og de vedvarer ennå. Det er ikke første gangen, det skjer med jevne mellomrom. Jeg tok 1mg Paracet i natt og 1 mg på dagen, hjalp ingenting. Jeg har forsøkt paralgin major og det hjalp noen ganger og noen ganger ikke så jeg har ikke fornyet resepten på de. Er det normalt å ha det slik pga psyken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv

Jeg har noen ganger sterke smerter i kroppen, tror det er bivirkninger men sykepleieren sier det kan komme av så mye. F.eks angst og hvis jeg spenner meg, ikke alltid det hjelper med ibux og paracet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.6.2018 den 13.27, Betti 11 skrev:

Hadde du kanskje nervesmerter? Jeg har det ofte. Har du smerter langs ryggsøylen? Jeg håper noen gi råd.

Kanskje det, det sitter ikke langs ryggsøylen. Det begynner der nyrene sitter og brer seg nedover lysken og i beina for så å komme ut i armene og fingrene også. Er utrolig sårt og skarpt. 

På 22.6.2018 den 16.32, stjernestøv skrev:

Jeg har noen ganger sterke smerter i kroppen, tror det er bivirkninger men sykepleieren sier det kan komme av så mye. F.eks angst og hvis jeg spenner meg, ikke alltid det hjelper med ibux og paracet. 

Det puttes lett i angstboksen men nå har jeg det mye bedre og kjenner ikke så mye av de typiske angstsymptomene lengre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
7 timer siden, Soletti skrev:

 

 

Det puttes lett i angstboksen men nå har jeg det mye bedre og kjenner ikke så mye av de typiske angstsymptomene lengre. 

Nei det skyldes ikke alltid angst, det er nå helt sant. Lett å skylde på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde smerter i ryggen samme sted i tre dager siste dagene. Jeg har ingen forklaring. Kanskje nyrestein? Heldigvis hadde jeg tramadol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...