Gå til innhold

Cyste på eggstokkene som sprekker?


Lisaflisa

Anbefalte innlegg

Hei 😊 jeg er en kvinne på 23 år som har født 3 barn, siste fødsel ca 5 mnd siden. Jeg har vert hos legen noen ganger pga smerter ved sameleie og ellers spontane vondter nede på høyre side med eggstokkene som har vart alt i fra en dag til en ukes tid, etter sist sameleie for ca 10 dager siden (som måtte avsluttes pga vondt) har jeg verker nede på magen og la meg i fosterstilling i går kveld. Jeg våknet plutselig av intense smerter i magen og nedentil, verre en rier og lurer da på, kan de ha vert en cyste som sprakk? Og eventuelt er dette farlig? Mvh Lisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Bruker du prevensjon? Hvordan er din syklus? Har du fått menstruasjon etter siste fødsel? Hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...