Gå til innhold

Bil kan ikke starte


bobirobi

Anbefalte innlegg

Jeg har en CITROËN BERLINGO Kassevogn (M_) 1.4 i (MBKFX, MBKFW) 2003 75Hk, og vil ikke starte. Ingen lyd , bateri full, alt andere virker . Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, bobirobi said:

Jeg har en CITROËN BERLINGO Kassevogn (M_) 1.4 i (MBKFX, MBKFW) 2003 75Hk, og vil ikke starte. Ingen lyd , bateri full, alt andere virker . Kan noen hjelpe meg?

Er du sikker på at du ikke hører ett lite klikk når du vrir om nøkkelen for å starte?..prøv flere ganger og lytt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er nok strøm på batteriet, men starteren drar ikke rundt, er det en feil enten i den elektriske koblingen inn til starteren eller i selve starteren/startmotoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke hører noe, kan det være releet til starteren som har hengt seg slik at det ikke slår inn. Kan også være et brudd på en ledning til releet. Vet ikke om starteren plutselig kan takke for seg, min erfaring er at de krangler ganske mye før de dør helt. Men i såfall vil du høre at releet slår inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...