Gå til innhold

Hvilken madrass foretrekker du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilken madrass foretrekker du? Jeg ønsker helst en litt myk en og som er 120 x 200 cm.

Anonymkode: 05e38...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken madrass foretrekker du? Jeg ønsker helst en litt myk en og som er 120 x 200 cm.

Anonymkode: 05e38...f8b

En hard. Ellers får jeg vondt i ryggen.

Anonymkode: 5a282...45a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en som er 90 x 200 og madrassen er hard på den ene siden og noe mykere på den andre. Kan også justere litt på hardheten på understellet.

Jeg bruker den harde siden, det er best for min rygg.

Endret av emilie321
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken madrass foretrekker du? Jeg ønsker helst en litt myk en og som er 120 x 200 cm.

Anonymkode: 05e38...f8b

Myk! Og helst så bred som mulig. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken madrass foretrekker du? Jeg ønsker helst en litt myk en og som er 120 x 200 cm.

Anonymkode: 05e38...f8b

Jeg foretrekker myk madrass, men den må være myk på rette måten, dvs. med spenst, og ikke bare "bløt".

 

Den må også være så bred som mulig - og lang. Pr. i dag har jeg (vi) en seng som er 180 x 210 cm.

 

Ulempen med å ha verdens beste seng hjemme er at selv de beste hotellsenger aldri blir riktig like gode ;). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FjellOgDalar

Jeg liker at madrassen er medium-myk, men den må være laget slik at den gir trykkavlastning på riktig måte så man ikke får ubehag, jeg får og vondt i ryggen av dårlige madrasser - myke som harde. Man kan ev. justere på noe inni senga hvis man ønsker litt hardere underlag. Trekket må være lett å få av og på ved vask. For meg som er aleine så liker jeg veldig godt 120x200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...