AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Jeg har gått lenge i behandling, men jeg greier bare ikke å få mot til å si i fra hva som virkelig plager meg. Det er en stor tinģ som vil berøre flere enn meg. Hvordan skal jeg klare å gjennomføre noe sånt? Anonymkode: d7f78...4aa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Din behandler har taushetsplikt Anonymkode: 9a247...74d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Prøv å tenk at det er noe du må igjennom for å få det bedre? Synes du det er for vanskelig å si kan du kanskje skrive det ned for så å gi det til behandleren din? Anonymkode: b7854...75d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gått lenge i behandling, men jeg greier bare ikke å få mot til å si i fra hva som virkelig plager meg. Det er en stor tinģ som vil berøre flere enn meg. Hvordan skal jeg klare å gjennomføre noe sånt? Anonymkode: d7f78...4aa Du sier det likevel, til tross for at du ikke har så mye mot. Anonymkode: ba9d7...714 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Noen ganger må man bare gjøre det hvis man vil komme videre. Anonymkode: 935e0...8ac 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilie Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Hva er vitsen med terapi om dere ikke snakker om det virkelige problemet? Kan du ikke - som det foreslås her - skrive det ned og innlede neste time med å si at du har skrevet ned noe som er vanskelig å prate om? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Din behandler har taushetsplikt Anonymkode: 9a247...74d Jeg vet det, men det er allikevel veldig vanskelig å si de ordene. Jeg er livredd for hva som kan komme til å skje detsom jeg nevner noe. Anonymkode: d7f78...4aa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Prøv å tenk at det er noe du må igjennom for å få det bedre? Synes du det er for vanskelig å si kan du kanskje skrive det ned for så å gi det til behandleren din? Anonymkode: b7854...75d Den tanken har jeg vært innom flere ganger, men det er nesten like ille. Jeg er så redd for konsekvensene. Anonymkode: d7f78...4aa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du sier det likevel, til tross for at du ikke har så mye mot. Anonymkode: ba9d7...714 Da må jeg ha mot til å føle mot til å si det. Anonymkode: d7f78...4aa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen ganger må man bare gjøre det hvis man vil komme videre. Anonymkode: 935e0...8ac Ja, det er det som er så vanskelig! Anonymkode: d7f78...4aa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er det som er så vanskelig! Anonymkode: d7f78...4aa Bare hopp i det og la det stå til før det er for sent/slutt. Behandler har taushetsplikt. Anonymkode: 935e0...8ac 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet det, men det er allikevel veldig vanskelig å si de ordene. Jeg er livredd for hva som kan komme til å skje detsom jeg nevner noe. Anonymkode: d7f78...4aa Det skjer ingenting fordi behandler har taushetsplikt. Med mindre det er snakk om skading av deg selv/andre. Anonymkode: ba9d7...714 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det skjer ingenting fordi behandler har taushetsplikt. Med mindre det er snakk om skading av deg selv/andre. Anonymkode: ba9d7...714 Behandler kan altså ikke gi opplysninger videre til lege, psykiatrisk sykepleier etc? Anonymkode: d7f78...4aa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare hopp i det og la det stå til før det er for sent/slutt. Behandler har taushetsplikt. Anonymkode: 935e0...8ac Jeg vet at jeg absolutt burde det og jeg er nærmere enn noen gang tidligere om å si det, men det er en redd del av meg som bare ikke tør. Anonymkode: d7f78...4aa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionys Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Du må vel egentlig bare bestemme deg for at du skal fortelle det, er det vanskelig å si det så skriv det ned og gi det til behandleren din, da blir det også mye enklere å snakke om det etter at behandleren har lest det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 4 timer siden, Fionys skrev: Du må vel egentlig bare bestemme deg for at du skal fortelle det, er det vanskelig å si det så skriv det ned og gi det til behandleren din, da blir det også mye enklere å snakke om det etter at behandleren har lest det. Jeg skal prøve å få notert det ned, så kanskje jeg greier å ta med meg notatet. Til og med bare tanken på å skulle skrive dette ned gjør at jeg nesten gir opp med det samme, så dette er svært vanskelig for meg. Anonymkode: d7f78...4aa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.