Gå til innhold
frkskamløs

Smerter i underlivet etter endt antibiotika

Anbefalte innlegg

frkskamløs

Heisann!

Jeg ble nettopp ferdig med klamydia medisin igår og idag etter en lang ridetur på rundt 2 timer fikk jeg smerter i underlivet. De ligger å forsåvidt dundrer i klitoris... Jeg tror jeg har hatt noe lignende sammenhengende med uvi, men jeg tror ikke det er det altså... Håper virkelig ikke det, fordi jeg skal til Sverige imorgen og orker virkelig ikke dette her nå. Kan ikke tenke meg at jeg har det heller ettersom hesteryggen er vanvittig varm, og temperaturen har lugget på 25 grader idag.

Noen med lignende erfaringer? hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her