Gå til innhold

Er det noen jurist her inne?


HHP58

Anbefalte innlegg

Mener at nettbaserte løsninger som ikke virker siden jeg har tømt konto, bør stoppes automatisk. Hvordan er reglene for kontrakt og ikke levert service på nettet? Gjelder dette også i Sveits? En luguber nettside som heter www.norgedate.online  svindler folk ved å trekke kr 399 hver måned uten at man får se bilder. Jeg har ikke fått tilgang i 2 mnd siden jeg har tømt konto for penger, da jeg mener siden bevist svindler folk ved at man ikke får se bilder. Personer med feil kjønn blir også vist. De har norske mannsnavn, og er frustrert siden jeg er heterofil .En fransk dame presenterte seg via video, men det var ikke samme dame som på bilde, men hun påsto jo at hun var. Hørte også en mannsstemme i bakgrunnen, derfor påstår jeg svindel. Damen på bildet var søt,så jeg gikk rett i garnet og forelsket meg i en person som ikke finnes. Har hatt flere svindlere, og slettet kortet etter at 2500,- var tapt. Gadd ikke å søke refusjon, da det var min egen dumhet.

Hvordan kan det være forskjellige regler for handel på nett og butikk? Jeg kan ikke gå ut fra butikken med en vare som ikke er betalt uten å utløse tyverialarmen. Hvordan kan man i ettertid forlange betaling for en vare som ikke er bestilt eller betalt?

Kommer nok til å bruke en annen mail i juli og august.

Noen kloke jurister eller studenter der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
43 minutter siden, HHP58 skrev:

Mener at nettbaserte løsninger som ikke virker siden jeg har tømt konto, bør stoppes automatisk. Hvordan er reglene for kontrakt og ikke levert service på nettet? Gjelder dette også i Sveits? En luguber nettside som heter www.norgedate.online  svindler folk ved å trekke kr 399 hver måned uten at man får se bilder. Jeg har ikke fått tilgang i 2 mnd siden jeg har tømt konto for penger, da jeg mener siden bevist svindler folk ved at man ikke får se bilder. Personer med feil kjønn blir også vist. De har norske mannsnavn, og er frustrert siden jeg er heterofil .En fransk dame presenterte seg via video, men det var ikke samme dame som på bilde, men hun påsto jo at hun var. Hørte også en mannsstemme i bakgrunnen, derfor påstår jeg svindel. Damen på bildet var søt,så jeg gikk rett i garnet og forelsket meg i en person som ikke finnes. Har hatt flere svindlere, og slettet kortet etter at 2500,- var tapt. Gadd ikke å søke refusjon, da det var min egen dumhet.

Hvordan kan det være forskjellige regler for handel på nett og butikk? Jeg kan ikke gå ut fra butikken med en vare som ikke er betalt uten å utløse tyverialarmen. Hvordan kan man i ettertid forlange betaling for en vare som ikke er bestilt eller betalt?

Kommer nok til å bruke en annen mail i juli og august.

Noen kloke jurister eller studenter der ute?

Kontakt banken din, du må stenge visakortet ditt og få skaffet et nytt umiddelbart.

Anonymkode: c0379...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Diskusjon.no har noen flinke brukere med jussbakgrunn på sitt juss forum :)

Anonymkode: 0113d...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...