Gå til innhold

Tror du Orderud-saken blir gjenopptatt?


Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

For meg så virker saken ganske opplagt. Og dette hemmelighetskremmeriet til privatetterforskere (ikke en beskyttet tittel) får det til å virke enda mer søkt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Virker ikke sånn. Men jeg synes det er motig og beundringsverdig og å prøve å finne ut av det oppklarte. Men hva regnes egentlig som beviser??

Eller har hva jeg hørte på radio minnet meg om hvordan vi alle til syvende og sist bare er " juridiske personer" Akkurat som når min får fortalte meg at han hele livet ikke hadde trodd at jeg var hans biologiske barn. Han slet med det hele livet tror jeg. Han så han liksom ikke hadde tatt ut alt i forhold til meg av den grunn. Men hva skal man si til sånt. Min mor så det motsatte. Og det skal jo mye til å forlange dna test av noen skal det ikke? Uansett man blir jo slynget ut i en eksistensiell krise på en måte. Med få muligheter til å finne ut av saken. Og da har man jo bare seg selv som altså juridisk person til sist. Det kan jo ingen så langt ta fra en som jeg forstår.

Jeg mener man aner bare all den menneskelige tragedie som ligger bak. Ikke minst for de største ofrene. Men ingenting er over før det er over.

Anonymkode: 08f5d...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke godt å si hvor haren hopper liksom. Men bare tragisk hvis alvorlige feil er skjedd.

Anonymkode: 08f5d...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men vi er alle unike individer og ingen har fortjent å bli utsatt for noen kriminalitet eller krenkelser av noen art. Det er jo en selvfølge. Det er så mange vanskelige situasjoner og så mange alvorlige feil og hendelser som skjer i dag synes jeg. Så man blir i stor tvil om det meste føler jeg. Kanskje bare de mestvressussterke som når frem i rettssystemet som alltid.

Anonymkode: 08f5d...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...