Gå til innhold

Gave med sykdom


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har en arbeidskollega som har fått brystkreft. Hun skal opereres snart og jeg vil gi en gave for å si at jeg tenker på henne. Hva passer det seg å gi i sånne situasjoner?

Anonymkode: a5186...6f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en arbeidskollega som har fått brystkreft. Hun skal opereres snart og jeg vil gi en gave for å si at jeg tenker på henne. Hva passer det seg å gi i sånne situasjoner?

Anonymkode: a5186...6f5

Vanskelig med "gave" i en slik situasjon. Skjønner at du ikke mener gave, men en oppmerksomhet. Til en kollega ville jeg personlig ikke gitt en gave. Blomster er alltid trygt, men jeg ville kanskje ventet med å gi dem til etter operasjonen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en arbeidskollega som har fått brystkreft. Hun skal opereres snart og jeg vil gi en gave for å si at jeg tenker på henne. Hva passer det seg å gi i sånne situasjoner?

Anonymkode: a5186...6f5

Hva som helst egentlig men akkurat hårstrikk eller hårbøyle og børste er liksom litt kjpt 😉 Ellers er du ganske trygg! 

Fint at du tenker på henne. 

Anonymkode: cd034...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje best å vente til hun er kommet seg og det er gått bra. Man selvsagt kanskje si at det er bare å ringe om det er noe. Kanskje pass av kjæledyr eller annet.

Anonymkode: 920d4...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...