Gå til innhold

Sopp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For ca 1 måned siden gikk jeg på antibiotika. Mot slutten av kuren fikk jeg en del kløe og svie i underlivet, både inni skjden og med kjønnsleppene. Tok da en canesten kur med stikkpille og krem. Noen dager etter at jeg hadde tatt stikkpilleren kom det tilbake og prøvde da pevaryl, og begynte med vivag rett etter den kuren. Nå kjenner jeg litt kløe en og annen sjelden gang, men det kjennes enda sårt ut der nede, merkes når jeg tørker meg. Noen ganger er utfloden gul, kanskje litt grønnaktig også, men lukter ikke noe.

Anonymkode: 37d54...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er vanlig å få sopp etter en antibiotika-kur fordi bakteriefloraen i skjeden endrer seg. Gul-grønn utflod er ikke typisk for sopp som medfører hvit, klumpet utflod ('cottage-cheese'). Du kan smøre deg med litt kløestillende krem som Eurax. Hvis det ikke bedrer seg, er det lurt med et besøk hos din lege.

Vennlig hilsen Mette

PS husk å opplyse din alder

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...