Gå til innhold

Hvorfor gjør sex i fight style så vondt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei.

Jeg et 27 år. Har hatt fast sexpartner i 10 år. Hver gang vi prøver å ha sex i doggy style får jeg utrolig vondt i underlivet. Jeg får ofte samme smerte, men svakere, i alle stillinger, men det er jeg vant til, og det ødelegger ikke for nytelsen. Men bakfra, så er det altså så vondt ar jeg ikke har opplevd vondere smerte i mitt liv. Jeg har ikke vondt i skjedeåpningen eller skjeden. Det er dypere, omtrent der blæra ligger. En skikkelig dyp, vondt smerte. Får lyst til å sammenlikne det med et ordentlig knivstikk, selv om jeg ikke har opplevd å bli knivstukket, heldigvis. Ingenting hjelper. Må alltid avbryte doggy style. Kjæresten er veldig interessert i det, men han har full forståelse for at det gjør vondt. Jeg lurer nå på hvorfor det gjør så fryktelig vondt. Det virker ikke som om det er helt normalt. Jeg vet jeg har bakovervendt livmor, har det noe å si? 

Anonymkode: 33d18...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg ser to mulige forklaringer på samleiesmertene.

Det kan være den bakoverliggende livmor som det støtes imot. Tidligere forsøkte man å operere, men det er man gått bort fra. En erfaren gynekolog kan kanskje forsøke å rette livmoren fremover og så sette en støttering inn i skjeden for å holde livmoren i rett posisjon, men dessverre er det nok ikke mange som kan tilby denne behandlingen.

Den andre muligheten er at du kan ha endometriose hvor vev av samme type som livmorslimhinnen er plassert ute i bekkenhulen, ofte bak livmoren. Det kan gi smerter ved samleie og smerter ved menstruasjon. Dessverre kan endometriose som regel bare påvises ved kikkhullsoperasjon. Det kan opereres bort, men kommer ofte tilbake. Hormonbehandling som stopper menstruasjonen er vanlig behandling.

Det var mine forslag om årsak til dine smerter.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...