Gå til innhold

Lichen har spredd seg til underlivet.


Soletti

Anbefalte innlegg

Det kan se ut som hvite striper (jeg får ikke sett inni vagina) på ytre/indre kjønnslepper. Det er utslett i massevis på innsiden av lårene og på baken og det kløøøør slevfølgelig. Pga at jeg klør har jeg nå også klart å klø på meg en kul i lysken, ikke så gøy det heller. Jeg går til lysbehandling men det er vanskelig å få lys innpå de edlere delene. 

Spørsmålet er om jeg bør oppsøke en gynekolog for dette nå? Jeg går til hudlege, skal dit i august. Kan hun henvise eller bør fastlegen gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Har du fått påvist lichen? det sitter jo ikke på lår eller på baken. Hvor gammel er du?

Hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Har du fått påvist lichen? det sitter jo ikke på lår eller på baken. Hvor gammel er du?

Hilsen Mette

Jeg har påvist lichen på hele kroppen og i munnen. Er 43 år og det er fjerde gang jeg har det men første gang i munnen og nedentil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Jeg tror at det holder med hudlegen, de kan også behandle lichen på kjønnsleppene. Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...